Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: ماموران کلانتری "11 زند" شهرستان شیراز هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه کامیون ایسوزو مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودروها، 3 میلیون و 850 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این راستا 2 نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق 7 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان فارس نیز از کشف 100 کیلو و 250 گرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در شهرستان داراب خبر داد.سرهنگ محمدجعفر تولایی بیان کرد: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب در حین گشت‌زنی در محور بندرعباس-داراب به یک دستگاه پراید که رفتارهای مشکوکی داشت مظنون شدند که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری شد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو پراید توسط  ماموران متوقف و در بازرسی از آن 98 کیلو و 350 گرم تریاک کشف و دو نفر قاچافچی دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب در بازرسی از چمدان یک نفر مسافر که با اتوبوس از بندرعباس به داراب طی طریق می‌کرد میزان یک کیلو و 900 گرم تریاک کشف و وی را دستگیر کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی‌فر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 6094490

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی