Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سیروس کیان ارثی» مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: نیروهای امداد و نجات چین صبح امروز ورود نیم ساعته به کشتی داشتند و در این مدت دو پیکر جدید پیدا کردند.

سیروس کیان ارثی تصریح کرد: به علت زیاد بودن گازهای سمی و نبود اکسیژن کافی، نیروهای چینی فقط نیم ساعت در نفتکش حضور یافتند و خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در صفحه شخصی خود نوشت که سلاح‌های یمنی بسیار فراتر از میزانی است که دشمنان تصورش را دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد علی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در شبکه احتماعی ایکس نوشت: «با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید از لحاظ تعداد و تنوع و کیفیت».

حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلیهدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن

توئیت این مقام ارشد یمنی پس از آن است که  نیروهای مسلح یمن شامگاه سه شنبه صحنه‌هایی از هدف قرار دادن کشتی « CYCLADES » با پهپاد را در روز دوشنبه که عازم بنادر فلسطین اشغالی در دریای سرخ بود را منتشر کرد.

نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای تاکید کرده بود هدف قرار دادن این کشتی پس از نادیده گرفتن تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

در این راستا وبگاه Tradewindsnews، متخصص در حوزه اخبار اقتصادی و تجارت نوشت: هدف قرار دادن کشتی MSC Orion در اقیانوس هند توانایی یمنی‌ها برای هدف قرار دادن کشتی‌ها از فاصله دور را نشان می‌دهد؛ حمله به کشتی MSC Orion در اقیانوس هند این سوال را ایجاد کرد که چگونه یمنی‌ها توانستند در صدها کیلومتری سواحل یمن حمله‌ای را به یک هدف متحرک انجام دهند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد