Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@14:14:24 GMT

روحانی درگذشت حجت الاسلام مظاهری را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۶۳۶۷۷

رویداد۲۴-رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم پر تلاش و چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر مسالت کرد.حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم پر تلاش و چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر مسالت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: رحلت عالم پر تلاش و چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین آقای مهدی مظاهری، موجب تاثر فراوان شد. این روحانی خدوم، در طول عمر با برکت خود در کنار فعالیت‌های ارزنده آموزشی و تبلیغ معارف دینی و اهتمام خالصانه به ترویج آموزه‌های قرآنی و با انجام خدمات مختلف عام‌المنفعه، کارنامه پر باری از عمل خیر برجای گذاشت.

همچنین در بخش دیگری از این پیام تصریح شد: اینجانب این ضایعه را محضر علما و فضلای حوزه‌های علمیه، شاگردان و دوستداران، مردم شریف استان اصفهان و بیت مکرم آن عالم وارسته تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر مسالت دارم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، متن پیام علی بخشی زاده به این شرح است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 
إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

برادر عزیز و جانباز گرانقدر جناب آقای محمدرحمان نظام اسلامی

درگذشت جانسوز همسر مکرمه‌تان را تسلیت می‌گویم، برای آن بانوی پرهیزگار و مومنه، رحمت‌ واسعه و رضوان الهی و برای تمامی بازماندگان و متعلقین صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌ کنم.

علی بخشی زاده - معاون صدا 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت