Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قصرشرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی عدم تحقق افتتاح راه‌آهن غرب کشور ناشی از تبعیض دولتمردان و مقامات تصمیم‌گیرنده مرکز در تخصیص اعتبارات استانی است. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ استانها کرمانشاه نظرات

فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: مشکل اصلی عدم تحقق افتتاح راه‌آهن غرب کشور ناشی از تبعیض دولتمردان و مقامات تصمیم‌گیرنده مرکز در تخصیص اعتبارات استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قصرشرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌آهن غرب کشور در صورت عملیاتی شدن می‌تواند احیاکننده جاده ابریشم باشد گفت: این راه‌آهن بالاترین تراز صادرات کشور را در مرز پرویزخان و قصرشیرین پوشش خواهد داد.

تجری با اشاره به اینکه از آنجایی که این راه‌آهن می‌تواند ترافیک ناوگان حمل‌ونقل و جاده‌ای را کاهش دهد عنوان کرد: اما متأسفانه دولت این موضوع را جزء اولویتهای کم اهمیت خود قرار داده است.

وی با اشاره به زلزله‌های اخیر در منطقه منطقه سومار در نقاط مرزی غرب کشور بیان کرد: این زمین لرزه درمنطقه گیلانغرب نیز احساس شده است، البته به علت وحشت و ترس مردم در همان دقایق ابتدایی حادثه برای فرار از ساختمان های محل سکونت 5 نفر دچار سانحه و مصدومیت شدند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: بخشی از ساختمان دانشگاه در این شهرستان تخریب و خسارت به ساختمانهای صدمه دیده در حادثه قبلی نیز تشدید شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مردم این منطقه به حالت عشایری زندگی کرده و مردم در سازه‌ها و ساختمانها سکونت ندارند عنوان کرد: بنابراین همین موضوع سبب شده که تلفات جانی جدی در این حادثه دیده نشود البته شرایط روانی حاصل از وقوع مکرر زلزله سبب شده مردم مایل به سکونت در ساختمانها نباشند.

تجری گفت: بنابراین مردم ناچار به استفاده از چادر هستند، از این رو از هلال‌احمر انتظار می‌رود در این شرایط برای تمامی زلزله‌زدگان پوشش چادر را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند و برهمین اساس رسانه KHAMENEI.IR (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/) از مخاطبین خود دعوت می‌کند تا پیشنهادها، نظرات و ایده‌های خود را برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید از طریق صفحه ویژه‌ی فراخوان به آدر (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/)س farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ ارسال نمایند.

پیشنهادهای دریافت شده پس از دسته‌بندی به مرور منتشر می‌شود و نظرات و راهکارهای مطرح شده برای عملیاتی شدن مشارکت مردمی در عرصه تولید، به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

مخاطبان محترم می‌توانند برای ارسال ایده‌ها به صفحه farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است