Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:07:46 GMT

گرگ به سه نفر در ایجرود حمله کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۶۵۰۶۴

گرگ به سه نفر در ایجرود حمله کرد

زنجان-رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زنجان از حمله گرگ به سه نفر در شهرستان ایجرود خبر داد.

علی‌رضا زراعتچی در گفتگو با خبرنگار مهر از حمله گرگ به روستای ینگه کندی و ایچ از توابع شهرستان ایجرود خبر داد و افزود: در این حادثه دو مرد و یک زن مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: با حضور مردم اهالی، گرگ از صحنه متواری شده و مصدومین برای مداوا به بیمارستان موسوی انتقال داده‌شده‌اند که یک نفر از این مصدومین مرخص شده و دو نفر دیگر همچنان برای ادامه درمان در بیمارستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان یاد آور شد: اورژانس استان به لحاظ رسیدن به‌موقع بر بالین بیمار از میانگین کشوری در سطح مطلوب‌تری قرار دارد که این مهم حاصل تلاش‌های شبانه‌روز قشر زحمت‌کش پایگاه‌های اورژانس حاصل‌شده و ما برنامه‌ریزی لازم برای تداوم این مهم را در دستور کاری خودداریم.

زراعتچی وظیفه اصلی پایگاه‌های اورژانس در سطح استان زنجان را در سه بخش امدادرسانی در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی و داخل شهر اعلام کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست

به گزارش بامداد دوشنبه الجزیره، در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در منطقه کرم ابوسالم که با گذرگاه این منطقه که به همین نام است حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را به روی کمک‌های بشردوستانه به غزه بست.

پیش‌تر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله موشکی به پایگاه نظامیان این رژیم در کرم ابوسالم سه نظامی این رژیم کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام عصر یکشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دست کم ۱۱ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند. برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • (ویدئو) تصاویر حمله قسام به پایگاه اسرائیلی در شرق رفح
  • جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبری
  • تصاویر حمله قسام به پایگاه اسرائیلی در شرق رفح
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد