Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی دادگستری کل استان مرکزی گفت: پس از ابلاغ دستورالعل تدوین برنامه عملیاتی و بودجه فرهنگی از سوی معاونت فرهنگی قوه قضاییه ، فرایند برنامه نویسی بر پایه داده های کمی و کیفی در دادگستری کل استان مرکزی آغاز شد.

آقاباقری معاون فرهنگی دادگستری کل استان مرکزی  در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از آغاز فرایند برنامه نویسی فرهنگی در دادگستری استان مرکزی خبر داد و گفت: پس از ابلاغ دستورالعل تدوین برنامه عملیاتی و بودجه فرهنگی از سوی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، فرایند برنامه نویسی بر پایه داده های کمی و کیفی در دادگستری کل استان مرکزی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهت ترسیم و برنامه ریزی مناسب و متناسب با نیازهای مجموعه دو کارگروه مشورتی در حوزه فرهنگ دینی، سازمانی و حوزه فرهنگ عمومی با اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل خواهد شد.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان مرکزی در ادامه گفت: در صدد هستیم با استفاده از اتاق فکر نخبگان و فعالان هسته های جهادی و راهنمایی مسئولین مربوطه به برنامه ای متقن و اثر گذار برسیم.

این مقام فرهنگی گفت: با تجربه خوبی که در 3 سال اخیر در حوزه ارتقاء مهارتهای خانواده ، راهیان نور، مسابقات قرآن، کارگاه‌های روانشناسی، مسابقه کتابخوانی مفاتیح الحیات،اخلاق حرفه ای، طرح پیام آوران حقوقی، ساخت برنامه قانون سلام و... داشته ایم سمت و سوی برنامه ها را به سوی تکریم ارباب رجوع و اثرگذاری برنامه های فرهنگی بر آراء قضایی سامان خواهیم داد.

وی افزود: از سوی معاونت فرهنگی قوه 15 برنامه ابلاغی مشخص شده و مابقی برنامه های تعریف شده از سوی استانها متناسب با رویکرد قوه تعریف و عملیاتی خواهد شد.

آقاباقری در پایان گفت: نظام برنامه ریزی علمی و حرفه ای از امتیازات معاونت فرهنگی می باشد که حرکت و مسیر را در استانها سهل می کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان