Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ تاجران شهردار اراک گفت: 4 پل نیمه کاره کلان شهر اراک تا پایان سال 97 به بهره برداری می رسد.

تاجران با اشاره به اینکه در حال برنامه ریزی برای تکمیل 4 پل نیمه کاره ، هپکو ،علم الهدی، شریعتی و پل شهید صیدی هستیم گفت: تمام تلاش ما این است که تا آخر سال آینده این 4 پل به بهره برداری برسند و ان شاء الله پل نیمه کاره باقی مانده درشهر اراک نداشته باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال برنامه ریزی هستیم تا با تخمین زمان تکمیل پروژه ان شاء الله بتوانیم روز شمار همه ی این پل ها را نسب کنیم تا در معرض دید همه ی شهروندان قرار بگیرد .

شهردار اراک با اشاره به مسیر های انحرافی انتهای هپکو که  تازه ایجاد شده اضافه کرد: این مسیرها به این دلیل ایجاد شده که ما مجبور بودیم راه های عرشه ی پل را به هم بدوزیم و اصتلاحا آماده کنیم و زیرگذر آن را هم آماده کنیم.

تاجران ادامه داد: به ناچار و به طور موقت مجبور شدیم دور برگردان ایجاد کنیم که برای ایجاد این دوربگردان ها هزینه ی سنگینی شامل آسفالت ریزی، جدول گذاری و خط کشی صرف شده و رمپ مقابل هم آ ماده شده تا در ایام زمستان بدون مزاحمت کار پروژه ادامه پیدا کند و دست اندر کاران در دو شیفت کار کنند تا زود تر به نتیجه برسیم و پل آماده شود.

وی بیان کرد: بلوار انتهای هپکو هم به این دلیل بسته شده و دور برگردان مقابل پمپ بنزین در مسیر قرار گرفته تا تردد کامیون های پروژه راحت تر صورت گیرد و زیر سازی و کمپکت انجام شود تا زود تر کار را به مرحله آسفالت ریزی برسانیم و پروژه را تحویل مردم دهیم .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال