Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلدن استیت یک مسابقه دیگر نیز پیروز شد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، تیم های گلدن استیت وریرز و میلواکی باکس به مصاف هم رفتند.

در پایان، این تیم گلدن استیت بود که موفق شد با حساب 108-94 پیروز مسابقه شود و تعداد بردهایش در این فصل را به 34 برساند.

ورزشگاه تاریخ ساعت BMO harris 12 ژانویه 4:30 بامداد

این مسابقه در حالی به میزبانی باکس برگزار می شد که این تیم از آغاز فصل روند پر فراز و نشیبی را داشته و به نظر می رسد برابر گلدن استیت کار راحتی نیز در پیش نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی استفن کری، فوق ستاره وریرز غایب بزرگ این تیم بود.

بازی با عملکرد متعادل هر دو طرف آغاز شد و در شروع کار، شاهد عملکرد پایاپای طرفین بودیم. این در حالی بود که از همان زمان های اولیه دوئل های جذاب کوین دورانت و جیانیس آنتتوکومپو هرلحظه بر جذابیت بازی می افزود. در ادامه این وقت از مسابقه، بازی موثر دریماند گرین موجب شد تا گلدن استیت تیم برتر میدان شود. کوارتر اول با نتیجه 336-27 به سود وریرز پایان یافت.

عملکرد خوب گلدن استیت در وقت دوم نیز ادامه یافت و همچنان درخشش دورانت حرف اول در میدان را می زد. البته تیم میلواکی در این وقت از مسابقه تمام تلاشش را به کار برد تا اختلاف امتیاز را کم کند اما در این میان بازی خوب تونی اسنل و اریک بلدسو نیز نتوانست مانع از پیشروی گلدن استیت شود. نیمه اول با برتری گلدن استیت با نتیجه 63-49 پایان یافت.

کوارتر سوم زیباترین بخش این مسابقه بود، جایی که شاگردان جیسون کید با ارائه یک بازی تیمی زیبا، تیم استیو کر را به  عقب راندند و سه امتیازی های موثر مالکوم بروگدان و حضور ستاره ای چون آنتتوکومپو موجب شد تا باکس حتی از قهرمان NBA پیش بیوفتد.

وقت پایانی بازی در حالی شروع شد که میلواکی با 2 امتیاز پیش بود و برابر دیدگان هوادارانش نمی خواست شکست بخورد اما دست تقدیر به گونه ای دیگر رقم خورد. بازی بی نقص دریماند گرین و امتیازهای بسیار مهم و حساس کوین دورانت موجب شد تا کار برای گلدن استیت آسان شود و آن ها به راحتی از پس میلواکی بر آیند.

آمار کلی بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند گلدن استیت وریرز 55% 33% 10 47 میلواکی باکس 42% 39% 12 42 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست گلدن استیت وریرز کوین دورانت 26 دریماند گرین 10 دریماند گرین 7 میلواکی باکس آنتتوکومپو 23 جان هنسون 8 آنتتوکومپو 4

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!

به گزارش "ورزش‌سه"، این مسابقه که میان دو تیم میانه جدولی رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد، با برتری شاگردان اوزونیدیس در ایجاد موقعیت‌های گلزنی همراه بود ولی مهاجمین گل‌گهر در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند تا در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکنند.

اما یکی از نکات ویژه این مسابقه شباهت عجیب رنگ یشمی و سرمه‌ای با شروع بازی بود که معلوم نیست چطور ناظر مسابقه که در جلسه هماهنگی پیش از بازی با سرپرستان دو تیم شرکت داشته، با دیدن رنگ پیراهن‌ها متوجه چنین شباهت عجیب که در 45 دقیقه اول گیج کننده بود نشده است.

علی خسروی درباره این موضوع با انتقاد از ناظر بازی و داور مسابقه گفته است: «ایرج نظری بازی داوری بود و من با او تماس گرفتم. گفت قرار است نیمه دوم لباس ها عوض شود. گفتم این موضوع شب قبل از بازی باید توسط شما و نماینده فدراسیون کنترل شود.» 

خسروی اضافه کرد: « ایمان کهگش داور خوب استان فارس اصلا نباید اجازه شروع این بازی را می‌داد، چون بیننده تلویزیونی که اصلا نمی توانست تشخیص بدهد و داوران هم به مشکل می‌خوردند. به نظرم این کج سلیقگی خودشان هم بود و خود تیم‌ها هم باید حواس‌شان بیشتر باشد. سازمان لیگ حتما باید تذکر جدی به ناظر داوری بدهد.»  

درنهایت با شروع نیمه دوم شاهد پوشیدن پیراهن سفید توسط بازیکنان گل‌گهر بودیم که میزبان این مسابقه بودند و در اتفاقی عجیب پیراهن دوم خود را برای متمایز شدن کیت‌های دو تیم برتن کردند. البته در ابتدا قرار بود که شمس آذر پیراهن دوم خود را با شروع نیمه دوم بپوشد که آنها پیراهن دوم خود را به تن نداشتند تا در سیرجان شاگردان اوزنیدیس در نیمه دوم با رنگ سفید در زمین متمایزتر و مشخص‌تر باشند.
عکس‌ها جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن