Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و از حق میزبانی خود در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا با قدرت دفاع کند.

محمد رضا داور زنی روز شنبه بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال در خصوص میزبانی تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در کشور ثالث و اظهارات مسئولان فوتبال کشور قطر افزود: سیاست ایران این است که بازی باید در کشور ما به عنوان میزبان برگزار شود و فدراسیون فوتبال نیز این موضوع را پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه: همانطور که همه می دانند ایران کشور امنی است و فدراسیون فوتبال باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا از حق میزبانی خود در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا دفاع کند و از این حق کوتاه نیاید و بنابراین باید این رقابت ها را در کشور خودمان برگزار کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در پاسخ به اینکه چرا نواب روسای زن فدراسیون ها در مجامع انتخاباتی حق رای ندارند؟ گفت: از آنجاکه نایب رئیس عضوی از هیات رئیسه فدراسیون به شمار می رود حق رای در مجمع انتخاباتی ندارد و البته تفاوتی نمی کند که نایب رئیس زن باشد یا مرد، نگاه ما جنسیتی نیست.
داور زنی درباره حضور زنان برای کسب کرسی های بین المللی گفت: تلاش می کنیم زنان سهم بیشتری در کسب کرسی ها در مجامع بین المللی داشته باشند که این موضوع در وزارت ورزش و جوانان دنبال می شود.
وی در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال که رامین طباطبایی با کسب 23 رای از مجموع 41 رای ماخوذه ریاست فدراسیون را در دست گرفت، اظهار امیدواری کرد که طباطبایی بتواند وعده های خود را محقق کرده و بسکتبال را به جایگاه واقعی خود برساند.
معاون وزیر ورزش و جوانان همچینن از تلاش های محمود مشحون رئیس سابق این فدراسیون قدردانی کرد و گفت: در برنامه ای از زحمات و تلاش هایی که در این رشته داشته اند قدردانی خواهدشد.
داورزنی افزود: انتظار خانواده بسکتبال از رئیس جدید فدراسیون این است که به عنوان یک رشته دانشگاهی و المپیکی که در زمانی فراتر از سایر رشته های گروهی و تیمی در آسیا خوش می درخشید بتواند روزهای بهتری را پیش رو داشته باشد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بی ثباتی برای هر فدراسیون یک آفت است و حالا با توجه به نزدیکی بازیهای 2018 و المپیک 2020 توکیو رئیس جدید فدراسیون بسکتبال باید تلاش خود را برای آماده سازی و کسب سهمیه بکار گیرد.
وی ادامه داد: از هم اکنون باید برنامه ریزی کوتاه مدتی برای این رقابت ها در نظر گرفته شود و اجازه ندهند وقفه ای در کار فدراسیون ایجاد شود.
معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سئوالی که نامزدهای شرکت کننده در این مجمع رای کمی کسب کرده اند، آیا بهتر نبود افرادی که سابقه بسکتبال دارند در انتخابات شرکت می کردند، گفت: انتخابات کاملا دمکراتیک برگزار شد و حدود هشت نامزد که از رشته بسکتبال شناخت کاملی داشتند که این افراد یا مربی بودند و یا در بخش های مختلف این رشته فعالیت داشتند.
وی گفت: تعداد کم آرا برخی نامزدها به این معنا نیست که شایسته نباشند بلکه همه نامزدهایی که برای مجمع انتخاباتی یک فدراسیون ثبت نام می کنند و تایید صلاحیت می شوند قطعا از سوابق مدیریتی خوبی برخوردارند اما فصل الخطاب نظر اعضا مجمع است که به رای آنان احترام می گذاریم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران وجهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9250**1545
خبرنگار : گلی سفید زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند