Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری که با حضور رئیس فدراسیون در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، عزیزیان با کسب هر 17 رای ماخوذه اعضا مجمع، توانست برای یک دوره چهار ساله دیگر رئیس این هیات شود.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران گفت: چهارمحال و بختیاری به دلیل شرایط آب و هوایی یکی از استان های مستعد در این رشته می تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر پور علی فر در این مجمع افزود: هیات های استانی موظفند با ادارات کل ورزش و جوانان همکاری لازم را داشته باشند و در صورت نارضایتی ادارات از محقق نشدن سیاست های وزارت ورزش و جوانان، روسای هیات ها احتمال دارد تغییر کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رشته بدنسازی و پرورش اندام یکی از رشته های ورزشی جذاب در بین جوانان است.
حمید کریمی افزود:سیاست وزارت ورزش و جوانان توسعه رشته ها در همه نقاط کشور است و از این رو این سیاست در چهارمحال و بختیاری نیز دنبال می شود و باید رشته های ورزشی به توسعه متوازن و شاخص مند توجه کنند.
به گفته وی،توجه به توزیع هدفمند و نگاه علمی به ورزش، جذب اسپانسر و حامی مالی،حضور در مسابقات لیگ به عنوان موتور محرک ورزش و اخذ میزبانی مسابقات از سوی رئیس و اعضا هیات بدنسازی و پرورش اندام باید به عنوان سیاست های اصلی ورزش دنبال شود.
کریمی با بیان اینکه با کسی عقد اخوت و برادری نبسته است تاکید کرد:هر هیاتی نتواند سیاست های وزارت ورزش و جوانان را دنبال کند باید پاسخگو باشد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون نزدیک به 90 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در چهارمحال و بختیاری فعال است.
برخی از ورزشکاران پرورش اندام و بدنسازی در ماده های مختلف حایز رتبه های کشوری و بین المللی شده اند.
شهرستان فارسان در 30کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و نزدیک به یکصد هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی