Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@23:39:26 GMT

برگزاری دومین جلسه ستاد برگزاری دهه مبارک فجر

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۱۱۹۴

رویداد۲۴-مسئولان وزارت ورزش و جوانان به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه مبارک فجر تشکیل جلسه دادند. ستاد برگزاری دهه مبارک فجر صبح امروز به ریاست سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش، ایرج رحمانی مدیرکل امور استان ها، سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی و نماینده حوزه های دیگر وزارت خانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی در این نشست با بیان این که استان ها رکن اصلی برنامه های دهه فجر هستند، گفت: با ستاد استانی دهه فجرمکاتبه صورت گرفته که قرار است سه شنبه هفته جاری به منظور برپایی هرچه بهتر برنامه ها، با دبیران این ستاد نشستی داشته باشیم.
وی همچنین هفته آینده را زمان اعلام برنامه های دهه فجر فدراسیون ها و استان ها اعلام کرد و افزود: المپیاد ورزش همگانی با محوریت استان ها، جشنواره های مختلف به ویژه در بخش بانوان، برگزاری مسابقات فرهنگی ، ورزشی، برنامه های ورزشی ویژه کارکنان، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه های این دهه خواهد بود.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در پایان به اطلاع رسانی گسترده تر برنامه های دهه مبارک فجردر سراسر کشور تاکید کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شبرنگ در نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: جلسات هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و تشکل ها، اجرای مانور ایمنی درکارگاه‌های ساختمانی و پتروشیمی دهدشت، جشن کارگری در مجموعه‌های مختلف، تجلیل از کارگران و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته کارگردر استان است.
در این جلسه کارگران مشکلات خود در زمینه معیشتی، حقوقی و صنفی را بیان کردند.
هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کارگران در این جلسه گفت: مشکلات زیادی در این جامعه کارگری وجود دارد که بعضی از آنها در چارچوب قانون می‌گنجد و قابل حل می‌باشد و یا دراستان قابل پی‌گیری و برطرف شدن است، اما برخی از توان ما خارج است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند