Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاري صداوسيما ؛ وحید فروغی با اشاره به این خبر گفت: با اطلاع رسانی یکی از شهروندان مبنی بر وقوع حادثه بر روی پل قاسم آباد، نیروهای امداد و نجات ایستگاه شماره دو در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند که یک خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای با یک دستگاه پژو ۴۰۵نوک مدادی بر روی پل برخورد کرده اند که این تصادف منجر به شکستگی شیشه ها و وارد شدن خسارت به هر دو خودرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: نیروهای امداد و نجات ابتدا با قطع برق هر دو خودرو اقدامات لازم جهت پیشگیری از وقوع حریق را انجام دادند و سپس عملیات نجات رانندگان و ایمن سازی محیط را انجام دادند. 
       مسئول آتش نشانی کهریزک در تکمیل این خبر گفت: راننده پژو نقره ای به دلیل مصدومیت وارد شده قادر به تکلم نبود به همین منظور نیروهای امداد و نجات با اجرای عملیات امدادرسانی به راننده ، وی را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل نیروهای اورژانس داده و با هماهنگی پلیس راهور و استفاده از جرثقیل خودروها به پارکینگ منتقل شد.
فروغی اظهار داشت: علت وقوع این حادثه سرعت زیاد و عدم کنترل خودرو بود که نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی محیط و جمع آوری خرده شیشه ها و جابجایی خودروهای تصادفی، فضای تردد رانندگان را مناسب سازی کردند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

سیدرضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

او افزود: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آنها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

اسدنژاد از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند