Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@13:56:58 GMT

زمان عرضه نطرین و تبرک

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۳۹۴۸

زمان عرضه نطرین و تبرک

در تاریخ 4 دی ماه گذشته عرضه اولیه "نطرین" به منظور بررسی اطلاعات جدید ارائه شده لغو شده است و به محض بررسی اطلاعات ارسالی از سوی شرکت مذکور به سازمان بورس، عرضه اولیه مجددا" انجام خواهد شد.

اقتصاد آنلاین- هدی بذرافشان؛ مبینا بنی اسدی مدیر روابط عمومی فرابورس ایران در پاسخ به سوال خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین مبنی بر زمان عرضه اولیه دو نماد "نطرین" و "تبرک" گفت: زمان عرضه اولیه شرکت عطرین نخ قم به دلیل ارائه اطلاعات با اهمیت به سازمان فعلا به تعویق افتاده است و آنطور که رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی نیز اعلام کرده در پی ارائه برخی مدارک و مستندات در خصوص حساب‌های سال‌های گذشته این شرکت سازمان بورس در حال بررسی این موارد است و پس از بررسی این اطلاعات، فرابورس ایران در مورد زمان عرضه اولیه شرکت عطرین نخ قم تصمیم‌گیری خواهد کرد که به محض مشخص شدن زمان عرضه، همانند رویه پیشین از طریق انتشار اطلاعیه، اطلاع‌رسانی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا زمان عرضه اولیه تبریک مشخص شده است؟

مدیر روابط عمومی فرابورس ایران در پاسخ این سوال گفت: همانطور که می‌دانید این شرکت به تازگی در بازار دوم فرابورس ایران درج شده و در صف عرضه اولیه قرار گرفته است. پس از آنکه مدارک لازم برای عرضه از سوی این شرکت تکمیل شود، فرابورس متناسب با شرایط بازار نسبت به عرضه اولیه آن اقدام خواهد کرد که مراتب از طریق اطلاعیه به آگاهی عموم خواهد رسید

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی