Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:45:03 GMT

خرید چغندر قند از کشاورزان پاسارگادی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۴۸۷۵

خرید چغندر قند از کشاورزان پاسارگادی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهجت حقیقی مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: شبکه تعاون روستایی این شهرستان در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولید کنندگان بخش کشاورزی و تنظیم بازار، ۱۵ هزارتن چغندر قند از کشاورزان خریداری کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در هزار هکتار از زمین های کشاورزی پاسارگاد چغندر کاشته شده بود، افزود: ۶۰ هزار تن چغندر قند در این شهرستان برداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهجت حقیقی اظهار داشت: تامین نهاده‌های لازم از جمله سم، بذر، کودهای شیمیایی، ریز مغذی‌ها و همچنین حمل محصول به کارخانجات تولید کننده قند به عهده اداره تعاون این شهرستان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس تصریح کرد: در حال حاضر با ۱۰ درصد از چغندرکاران پاسارگادی تسویه حساب شده است.
انتهای پیام/ر

خرید چغندر قند در پاسارگاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: از صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی، آبزیان و فراورده‌های آن، ۵۴ تن محصولات زراعی و ۲۰ تن محصولات دامی و آبزیان بوده است.

این مسئول با بیان اینکه صادرات موتور محرکه تولید و رشد اقتصادی است، افزود: توجه به توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است.

رحمانی اضافه کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

وی در ادامه از عرضه ۲ هزار و ۷۵۴ تن محصولات کشاورزی در فروشگاه ها، غرف دائم و موقت در سال گذشته خبر داد و گفت: شبکه تعاون روستایی استان قزوین در ۸ نمایشگاه داخلی حضور فعال و چشمگیری داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه راه اندازی و فعال کردن فروشگاه‌های مصرف روستایی، انجام خدمات رسانی بهتر را به دنبال دارد، افزود: در سال گذشته ۱۲۱ غرف دائمی و موقت ساماندهی و به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل