Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری از ادامه عملیات ارتش در حومه حلب و آزادسازی ده‌ها روستا و همچنین کشته شدن ده‌ها تروریست در جبهه‌های حومه ادلب خبر دادند. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ بین الملل آسیای غربی دفاتر خارجی نظرات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در شمال سوریه، نیروهای ارتش سوریه با کمک همپیمانان در  ادامه عملیات خود در حومه جنوب شرقی حلب توانستند پس از درگیری‌ با جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی وابسته به آن، 25 روستا و شهرک را از جمله «الصفا - تلیل الصفا - کفر کار - بنان - ام جرن - الزراعة - برج الرمان - حفرة الحص - ابو غتة و  جب جاسم» در جنوب شهر السفیرة آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یک منبع میدانی، نیروهای ارتش به آزادسازی کامل روستاهای الحص در آن جبهه نزدیک می‌شوند تا مقصد بعدی آنها به سمت فرودگاه ابوالضهور از سمت شمال باشد به طوری که نیروها در حومه جنوب شرقی حلب به پنج کیلومتری یگان‌های نظامی دیگر پیشرو در شمال شرقی سنجار در حومه ادلب رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش و همپیمانان با حمله گروه‌های تروریستی به روستاهای خریبه و ربیعه در حومه جنوب شرقی ادلب که اخیرا آزاد شده‌ است،‌ مقابله کردند و توانستند دو خودروی بمب‌گذاری شده را پیش از رسیدن به هدفشان منفجر کنند.

منبع میدانی سوری همچنین گفت ارتش سوریه تمام نقاطی را که باندهای تروریستی جبهه النصره و گروه‌های الترکستانی طی ساعات گذشته در حومه جنوب شرقی ادلب به آن رخنه کرده بودند، پس گرفت که در نتیجه شمار زیادی از تروریست‌ها کشته و یا زخمی شدند به طوری که باند تروریستی تحریرالشام(جبهه النصره) به هلاکت پنج نفر از مهمترین تروریست‌های خود از شهر حماه که در محور سنجار در حومه جنوبی ادلب می‌جنگیدند، اعتراف کرده است.

سه تروریست انتحاری تحریرالشام اقدام به انجام عملیات انتحاری در جبهه‌های حومه  ادلب کردند که نکته قابل توجه سن پایین این تروریست‌های انتحاری است که این مسئله نشان می‌دهد آنها در اردوگاه‌های موسوم به «انفروا» آموزش دیده بودند که عبدالله المحیسنی مبلغ سعودی وهابی به عنوان یکی از سرکردگان تروریست‌های تکفیری، دو سال پیش برای کودکان هشت تا شانزده سال در شمال سوریه ایجاد کرده بود.

در محور حرستا در غوطه شرقی در شرق پایتخت هم درگیری‌ها میان ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی تکفیری جبهه النصره و گروه‌های همپیمان آن از جمله احرار الشام همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

R36355/P36461/S8,90,94/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: اجرای حکم قضایی با حضور احدی از کارشناسان حقوقی، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی عوامل نیروی انتظامی به مساحت تقریبی ۴۴۴ متر مربع در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در مورخه ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه