Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان تهران با حضور در شهرستان پاکدشت از نزدیک در جریان فعالیت‌های هلال احمر این شهرستان قرار گرفته و از تلاش‌های کارکنان و اعضای داوطلب تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ارم خبر ؛ حسین کتابدار مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان تهران بعدازظهر امروز با حضور در شهرستان پاکدشت از نزدیک در جریان فعالیت‌های هلال احمر این شهرستان قرار گرفته و از تلاش‌های کارکنان و اعضای داوطلب تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کتابدار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران طی سخنانی در این بازدید از زحمات کارکنان و اعضای داوطلب هلال احمر شهرستان پاکدشت به‌دلیل خدمات ارزنده‌ای که در ایام امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه ارائه شد و موجب سرافرازی جمعیت هلال احمر استان تهران در نگاه مسئولان و مردم شد، تقدیر کرد.

حسین کتابدار در این بازدید و نشست صمیمی با کارکنان هلال احمر پاکدشت، دستور پیگیری و اجرای موارد مطرح شده از سوی مسئولان این جمعیت را صادر کرد و اجرای بسیاری از طرح‌ها و پیشنهادات را در راستای پیشبرد هرچه بهتر امور، منوط به دریافت اعتبار لازم از سوی هلال احمر مرکز دانست و ابراز امیدواری کرد تا به‌زودی شاهد جذب اعتبارات مورد نیاز خواهیم بود.

امیر بذرافشان ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در ارتباط با این بازدید اظهار داشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران به‌همراه معاونان خود ضمن حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت از بخش‌های مختلف جمعیت بازدید کردند.

وی در ارتباط با برنامه‌ها و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر و جمع‌آوری و ارسال لوازم و وسایل اهداء شده توسط خیرین ومردم نودوست به هم‌وطنان زلزله‌زده کرمانشاه و تعامل خوبی که بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر پاکدشت پرداخت.

گفتنی است؛ کارکنان و مسئولان حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در ادامه این نشست به بیان مشکلات و دغدغه‌های حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد مهدی سجادی اظهار داشت: عصر سوم اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

به نوشته ایلنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

فرماندار نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان نیز گفت: پس از جستجوی چند روزه برای یافتن ۲ کودک گم شده در این شهرستان، لحظاتی قبل جسد بی جان این ۲ کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی پیدا شدند.

غلامحسین امینی راد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به مفقودی ۲ کودک خردسال در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند.

وی افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

فرماندار نیمروز با اشاره به اینکه عصر روز گذشته با وجود تلاش‌های فراوان و حضور چند عدد پهباد در منطقه، متاسفانه شروع توفان شدید مانع پرواز پهبادها شد، بیان کرد: صبح امروز با کمک پهبادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع تر به مدیریت واحدی در کل شهرستان‌های حوزه سیستان به شهرستان زابل واگذار شد.

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم