Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان تهران با حضور در شهرستان پاکدشت از نزدیک در جریان فعالیت‌های هلال احمر این شهرستان قرار گرفته و از تلاش‌های کارکنان و اعضای داوطلب تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ارم خبر ؛ حسین کتابدار مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان تهران بعدازظهر امروز با حضور در شهرستان پاکدشت از نزدیک در جریان فعالیت‌های هلال احمر این شهرستان قرار گرفته و از تلاش‌های کارکنان و اعضای داوطلب تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کتابدار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران طی سخنانی در این بازدید از زحمات کارکنان و اعضای داوطلب هلال احمر شهرستان پاکدشت به‌دلیل خدمات ارزنده‌ای که در ایام امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه ارائه شد و موجب سرافرازی جمعیت هلال احمر استان تهران در نگاه مسئولان و مردم شد، تقدیر کرد.

حسین کتابدار در این بازدید و نشست صمیمی با کارکنان هلال احمر پاکدشت، دستور پیگیری و اجرای موارد مطرح شده از سوی مسئولان این جمعیت را صادر کرد و اجرای بسیاری از طرح‌ها و پیشنهادات را در راستای پیشبرد هرچه بهتر امور، منوط به دریافت اعتبار لازم از سوی هلال احمر مرکز دانست و ابراز امیدواری کرد تا به‌زودی شاهد جذب اعتبارات مورد نیاز خواهیم بود.

امیر بذرافشان ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در ارتباط با این بازدید اظهار داشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران به‌همراه معاونان خود ضمن حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت از بخش‌های مختلف جمعیت بازدید کردند.

وی در ارتباط با برنامه‌ها و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر و جمع‌آوری و ارسال لوازم و وسایل اهداء شده توسط خیرین ومردم نودوست به هم‌وطنان زلزله‌زده کرمانشاه و تعامل خوبی که بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر پاکدشت پرداخت.

گفتنی است؛ کارکنان و مسئولان حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در ادامه این نشست به بیان مشکلات و دغدغه‌های حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: سرنشینان این خودرو‌های سواری در سیلاب شهرستان واقع در مناطق تنگل خرگرد، مهرآباد و پارک جنگلی ورودی شهر خواف گرفتار شده بودند.   محمد افشار مقدم افزود: با توجه به تعطیلی روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، تعدادی از خانواده‌ها به تفرجگاه‌های شهرستان خواف عزیمت کرده بودند که به دنبال بارش شدید باران و بروز سیلاب، با مشکلاتی مواجه شدند.   وی ادامه داد: پنج تیم امدادی متشکل از ۳۰ امدادگر و نجاتگر با استفاده از پنج دستگاه خودرو کمک دار، یک دستگاه کامیون سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت امدادی به این مناطق اعزام شدند و به خودرو‌های گرفتار در سیلاب امدادرسانی کردند.   رییس جمعیت هلال احمر خواف گفت: به دنبال فراخوان جمعیت هلال احمر خواف، ۵۰ نفر از امدادگران این شهرستان برای ارایه خدمات امدادی روز شنبه در حالت آماده باش قرار گرفتند.  

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند