Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@15:06:34 GMT

جمشید هاشم پور با دو فیلم در راه جشنواره فجر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۸۰۰۶۸

جمشید هاشم پور با دو فیلم در راه جشنواره فجر +عکس

فیلم سینمایی "هایلایت" به کارگردانی "اصغر نعیمی" برای حضور در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است.

خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی "هایلایت" به کارگردانی "اصغر نعیمی" برای حضور در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است.

این فیلم چهارمین تجربه اصغر نعیمی در مقام کارگردان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این "بی وفا"، "سلام بر عشق" و "سایه های موازی را در کارنامه کارگردانی خود می بیند. نعیمی پیش از حضور در سینما به عنوان کارگردان 6 بار به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته است.

اصغر نعیمی از سال 1368 فعالیت مطبوعاتی خود را به عنوان نویسنده و منتقد در نشریات مختلف شروع کرد. او فعالیت خود را به عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان با فیلمسازانی نظیر کیانوش عیاری و فریدون جیرانی ادامه داد.

نعیمی تاکنون در جشنواره فیلم فجر افتخار و یا جایزه‌ای را کسب نکرده و به همین دلیل این بار با فیلمی تازه و با حضور بازیگرانی مطرح به دنبال کسب اولین سیمرغ خود است.

پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری، لیلی فرهاد پور، شیوا طاهری، یزدان فتوحی و جمشید هاشم پور از جمله بازیگرانی هستند که در هایلایت به ایفای نقش پرداخته اند.

جمشید هاشم پور بازیگر با سابقه سینمای ایران امسال با دو فیلم "دارکوب" و "هایلایت" راهی جشنواره فیلم فجر شده است. وی تاکنون چهار بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر شده اما هنوز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بازیگری در مقام نقش اول نشده است.

هایلایت سی و هفتمین تجربه "پژمان بارغی" در سینما است. این بازیگر جوان تنها یک فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر دارد.

سایر عوامل این فیلم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: مسعودعربی، مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان، برنامه ریز: شیدا یوسفی، دستیار اول: سعید غلامی، دستیار دوم: امیرمحمد عموری، منشی صحنه: سارا عبدالهی، عکاس: المیرا مقدم، فیلمبردار پشت صحنه: پیمان گرزم، دستیار اول: حجت رخ افروز، نورپرداز: حامد اوتادی، تراولینگ: پرنسس بت بجان، دستیاران نور: احمد قلیخانی، علیرضا ایزدی، صدابردار: محمد شاهوردی، دستیار صدا: محمد قاری زاده، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، دستیار اول صحنه: میلاد آجودانی، دستیار صحنه: آیدا زکایی

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور قبل از آغاز تمرین امروز چهارشنبه تراکتور، «حمید مطهری» را به عنوان دستیار اول سرمربی به اعضای تیم معرفی کرد.

مطهری در حالی به عنوان دستیار اول سرمربی بعدی مشخص شده است که گفته می‌شود یحیی گل محمدی قرار است هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما هنوز اسمی از او برده نشده است. حالا باید دید آیا مطهری با حضور هر سرمربی دیگری قرار است همین پست را برای فصل آینده داشته باشد یا ادامه همکاری او به نظر سرمربی بعدی بستگی دارد.

شایان ذکر است مطهری روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای نخستین بار هدایت رسمی تراکتور را مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی بر عهده می‌گیرد.

کد خبر 6088100

دیگر خبرها

  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!