Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: «محمد اصغر زاده» با حکم رئیس سازمان دامپزشکی کشور به عنوان چهارمین مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان‌جنوبی، طی حکمی از سوی رفیعی‌پور ریاست سازمان دامپزشکی کشور، اصغرزاده به عنوان مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از اواسط مهرماه سال جاری تاکنون با حفظ سمت معاونت سلامت، مسؤولیت سرپرستی اداره کل دامپزشکی استان را نیز بر عهده داشت.

 

در حکم انتصاب آمده است: نظر به تعهد و سوابق مفید جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی منصوب می‌شوید.

 

توفیق جنابعالی را در رعایت اصل اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

 

در سوابق اجرایی ۱۵ ساله محمد اصغرزاده، معاون سلامت، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان، ریاست شبکه‌های دامپزشکی فردوس، درمیان، زیرکوه و کارشناس دامپزشکی رشتخوار دیده می‌شود.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: شرایط برای عرضه ظرفیت‌های این استان در اکسپو فراهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ مجتبی شریعتی‌فر، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در خصوص حضور استان خراسان جنوبی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی از حضور استان در نمایشگاه اکسپو، تمرکز بر دو زنجیره ارزش زرشک و گوهرسنگ‌ها ست.

وی گفت: با عنایت به حجم ذخایر موجود، بنتونیت هم اولویت سوم خراسان‌جنوبی در زنجیره‌های ارزش، تعیین شده است.

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در جلسه شورای عالی زنجیره ارزش با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و استانداران، سه زنجیره ارزش گوهرسنگ خراسان جنوبی، گیاهان دارویی لرستان و خرمای خوزستان ارائه می‌شود.

وی گفت: ظرفیت‌های معدنی، صنایع دستی، گردشگری و کشاورزی در پاویون خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ارائه می‌شود.

شریعتی‌فر ادامه داد: کاشی و سرامیک، زعفران، زرشک، عناب و زغال از تولیدات استان است که در نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی متذکر شد: پاویون خراسان‌جنوبی در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران مستقر شده است.

به گزارش ایمنا؛ این نمایشگاه از امروز شنبه هشتم اردیبهشت آغاز به کار کرده و تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 748444

دیگر خبرها

  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود