Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، تاکید کرد: لیست جدید تحریم وزارت خزانه‌داری آمریکا نشان از وحشت آمریکایی‌ها از مقامات عالی رتبه ایران چون رئیس قوه قضاییه است.

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علاءالدین بروجردی در خصوص وضع تحریم 14 فرد و شرکت مرتبط با ایران به ادعای «نقض حقوق بشر، سانسور و حمایت از افراد دخیل در اشاعه تسلیحاتی» توسط وزارت خزانه داری آمریکا، گفت: برای مسئولان جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتن در لیست تحرم آمریکا افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این لیست جدید تحریم دولت آمریکا نشان از وحشت آمریکایی‌ها از مقامات عالی رتبه ایران چون آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه است.

تحریم آیت‌الله آملی لاریجانی مهر تاییدی بر حرکت سیاست‌های قوه قضاییه در جهت منافع ملی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: تحریم افرادی چون رئیس قوه قضاییه نشان داد که وی با قاطعیت و در جهت منافع ملی حرکت می‌کند، در حقیقت اقدام آمریکایی‌ها بر حرکت سیاست‌های قوه قضاییه در جهت منافع ملی مهر تایید زد.

اضافه می‌شود که همزمان وزارت خزانه داری آمریکا 14 مقام و سازمان یا شرکت ایرانی را به اتهامات مربوط به نقض حقوق بشر یا برنامه موشکی ایران تحریم کرد. از جمله این افراد می‌توان به آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، رئیس زندان رجایی شهر کرج و شورای عالی فضای مجازی ایران از جمله افراد و مجموعه هایی هستند که به تازگی از سوی آمریکا تحریم شدند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید؛ واکنش روسیه به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف

پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229350 برچسب‌ها پنتاگون

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • تحریم ایران علیه تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی + جزئیات | کدام مقامات انگلیس در لیست هستند؟
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است