Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

شهردار تهران امروز برای قرائت سند تحویل و تحول شهرداری تهران در جلسه شورای شهر تهران حضور یافت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این جلسه قرار است سند تحویل و تحول شهرداری تهران که بنا بر مصوبه شورای شهر پنجم، شهرداری موظف بود ظرف مدت 100 روز آن را ارائه کند، قرائت شود.

 بنا به دستور جلسه همچنین قرار است که یک فوریت لایحه تعیین نرخ عوارض برای ورود به محدوده طرح ترافیک در راستای اجرای طرح جدید ترافیکی بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از خوش‌آمدگویی رئیس شورای شهر، محمدعلی نجفی شهردار تهران در حال ارائه گزارش سند تحویل و تحول تا زمان خروج شهردار سابق از ساختمان بهشت است.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز جمعه در بازدید از پروژه «برج‌های دوقلو» در شهر خرم‌آباد، اظهار داشت: پروژه «برج‌های دوقلو» از جمله پروژه‌هایی است که از مطالبات عمومی مردم است و تقریباً بر اساس گزارشی که به من داده‌اند، قریب به ۱۰ سال بوده که شروع شده است.

وی عنوان کرد: الان مدتی است که کارگاه این پروژه فعال نیست.

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه این پروژه صاحبان متعددی دارد، بخشی از آن مربوط به بنیاد شهید، بخشی مربوط به شهرداری و همچنین شرکت پیمانکاری هم بوده که ادعایی دارد در پروژه مشارکت داشته است، افزود: صحبت کردیم، گزارشی که شهردار و.. دادند، زمینه آغاز فعالیت این پروژه فراهم شده است.

شفقت، بیان داشت: قرار شده که دو تا سه هفته دیگر با حضور همه کسانی که در این پروژه دست‌اندرکار بوده‌اند، جلسه نهایی را برگزار کنیم و دررابطه‌با این پروژه سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری شود و ببینیم راهکار اجرایی چیست.

وی تأکید کرد: الان هیچ‌گونه تصمیمی من نمی‌توانم بگیرم، ولی بر اساس گزارش شهردار، فرایند شروع به کار پروژه تقریباً فراهم شده است.

استاندار لرستان، تأکید کرد: من خودم هم یک سری پیشنهادت دررابطه‌با این پروژه دارم که در جلسه‌ای که قرار است برگزار شود در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

کد خبر 6089413

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار