Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: بابک حمیدیان و مینا ساداتی، زوج بازیگر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر جزء پُرکارترین بازیگران محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار سینمایی شبستان، بازیگران سینما با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر پرکارتر و پر مشغله تر می شوند و به همین دلیل ممکن است تعداد فیلم های که در آنها ایفای نقش دارند و آن فیلم ها به جشنواره راه یافته باشند، بیش از یک فیلم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بابک حمیدیان، بازیگر پُرکار سینمای ایران امسال در جشنواره سی و ششم در ۴ فیلم سینمایی ایفای نقش دارد و امسال او به عنوان پُرکارترین بازیگر مرد در رتبه اول قرار دارد. او در فیلم های سینمایی «به وقت شام»، «جشن دلتنگی»، «مصادره» و «سرو زیر آب» حضور دارد.

 

هادی حجازی فر، بازیگر توانمند سینما و تلویزیون نیز در جشنواره امسال با ۳ فیلم سینمایی، در رتبه دوم پُرکارترین بازیگر مرد قرار دارد. او در فیلم های «به وقت شام»، «دارکوب» و «لاتاری» حضور دارد.

 

ساعد سهیلی، بازیگر جوان سینمای ایران نیز با ۳ فیلم «لاتاری»، «اتاق تاریک» و «ماهورا» در رتبه دوم پرکارترین بازیگر مرد در کنار حجازی فر قرار دارد.

 

محسن کیایی، جمشید هاشم پور، امین حیایی، سعید آقاخانی، هومن سیدی، هادی کاظمی، سیامک صفری، امیر جدیدی و فرخ نعمتی نیز هر کدام با دو فیلم سینمایی در رتبه سوم قرار دارد.

 

از بین بازیگران زن نیز سحر دولتشاهی، بازیگر توانمند سینمای ایران با ۳ فیلم «عرق سرد»، «امیر» و «چهارراه استانبول» رتبه اول پُرکارتین بازیگر زن را در اختیار دارد.

 

مینا ساداتی نیز با دو فیلم «سرو زیر آب» و «جشن دلتنگی» در رتبه دوم پرکارترین بازیگر زن قرار دارد.

 

بر این اساس، «بابک حمیدیان و مینا ساداتی» زوج بازیگر سینمای ایران در دو فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» و «سرو زیر آب» ایفای نقش کردند.

 

 

پایان پیام/294

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

از این مجموعه در بازار فیلم هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

کد خبر 6090020

دیگر خبرها

  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی