Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم وزیر کشور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل منصوب شد. ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، وزیر کشور در حکمی بهروز ندایی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور برای انتصاب بهروز ندایی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار اردبیل و تائید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این حکم آمده است: ایجاد هماهنگی در زمینه‌های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح‌های توسعه و عمران شهری و روستائی، تشخیص نیازمندی‌های عمرانی و تعیین اولویت ها، نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران محترم دستگاه‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.

وزیر کشور در پایان این حکم آورده است: توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی  از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهای پیام/

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۸۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه مدیرکل دفتر فنی استانداری و جمعی از مدیران استان، در قالب سفری یک روزه به شهرستان سمیرم سفر کردند و در جریان پیشرفت طرح‌های عمرانی این شهرستان قرار گرفتند.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان در سفر به شهرستان سمیرم، اظهار کرد: در جریان این سفر روند تکمیل برخی از پروژه‌های زیرساختی شهرستان که از مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری و سفر شهرستانی استاندار اصفهان هستند، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: روند اجرای یکی از پروژه‌های تأمین آب استان و شهر اصفهان نیز بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه تأمین کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان است، عنوان کرد: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و بر این باور هستیم که به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث توسعه گردشگری شهرستان سمیرم نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت استفاده از نیروی مورد نیاز این طرح‌ها با مردم شهرستان سمیرم است که همین امر منجر به اشتغالزایی و رونق خدمت‌رسانی در شهرستان خواهد شد.

زینلیان با اشاره به اینکه امیدوار هستیم این پروژه بتواند فتح باب مناسبی برای توسعه شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: در مطالعات انجام شده برای اجرای این پروژه، مطالبات مردم شهرستان نیز در نظر گرفته شده است که از سنوات گذشته به دلیل محدودیت منابع نادیده گرفته شده بود.

وی تأکید کرد: پایدار شدن جریان آب که به واسطه این پروژه اتفاق خواهد افتاد این امکان را می‌دهد که در حقوق مردم و محیط زیست منطقه اتفاقات مناسبی بیفتد و برای کشاورزانی که تخصیص خودشان را از وزیر نیرو و جهاد کشاورزی گرفته‌اند کمک می‌کند که حقوق مردم به نحو شایسته تأمین شود.

کد خبر 751241

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا