Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@23:13:28 GMT

ضرورت بازشناسی محور مختصات دوستان-دشمنان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۰۲۶۹

ضرورت بازشناسی محور مختصات دوستان-دشمنان

سخنان مقام معظم رهبری که بعد از آشوبهای ناکام دشمنان، ایراد شد را بایستی هرچند بار که ممکن است خواند و پند گرفت و کلمه به کلمه آنرا مورد مداقه قرار داد و ازآنها بعنوان چراغ راهنما سود جست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، در این سخنان برای هرطیف و طایفه ای و برای هر مقامی ومسئولی دراین کشور منافعی نهفته است که باید چون گوهرهای نابی برگرفت و سفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرکس در این نظام ، باید به قدرظرفیت خویش و یا به حد ادراک خویش و یا بحسب وظیفه خویش از آن توشه برگیرد، به تعبیر دیگر آویزه گوش کند.

بگذارید عصاره سخنان ایشان را در چند سطر ردیف کنیم:

1- دشمن اصلی وداخلی نظام منافقین هستند و همانها بودند که در آشوبهای اخیر نقش اصلی و فرماندهی داشته اند. طراحی داشته و از ماه ها قبل برای این اقدامات برنامه ریزی کرده اند.آنها تمام عیاروارد صحنه شده و روی نارضایتی های مردم -عطف به وضعیت معیشتی آنها -سوار شده اند.

2- در این آشوبها مقصر اصلی که همان منافقین باشند را بایست که از جوانان هیجانی و دانشجویان آنچنانی وحتی ناراضیان اقتصادی جدا کرد.مقصرین اصلی را نمیباید که بی تقاس گذاشت.اما در مورد سایرین میتوان و میباید اغماض کرد.

3- مگس روی زخم می نشیند، زخمها را باید درمان کرد.» این شاه واژه سخنان مقام رهبری عطف به مسئولین و خودیهای درون نظام است.

اگر بخواهیم کمی بی تعارفتر همین موضوع را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که مقام معظم رهبری دلش از این زخمها که برپیکره نظام اظهار ناراحتی می کنند و باید دید  این زخمها چیست؟ و ناشی از کدامین خنجر از است؟
آن مگسهایی که روی این زخمها می نشینند کدامها هستند؟

چه کسی از سالهاست در مقابل نظام ایستاده و حرمت نگه نداشته اند.طبیعی است که « وقتی حرمت آینه را میشکنی، خود را دکوراژه در آن خواهی دید».

بی تردید تصویری که آشوبگران از ما به جهانیان داده اند ، مابعد شکستن حرمت ارزشهایی بود که خیلی وقت پیش توسط دوستان و خودیها انجام می شد.

تصور کنید که اگر این شکاف در دورن جامعه ما نبود، آیا آشوبگران جرأت می کردند اینطور حرمت شکنانه رفتار کنند؟

لختی به درمان این زخم ها فکر کنیم ... آیا جز به شکافتن این زخم و بیرون ریختن چرک ها و سپس بخیه و پانسمان آن میبایست فکرکرد؟

روی این سخن به همه جناحها و دسته بندیهای درون نظام است، بدون آنکه بخواهیم ازکسی اسم ببریم ،خوب است همه آنها و حتی همه ما یکبار دیگر به زاویه ای که با مقام معظم رهبری داریم فکر کنیم .

شکی نیست که اگر دشمن، دیگر در درون ما، با هر اسم و رسمی ازجمله «فتنه گر» و «منحرف» و « اصلاح طلب» نیست و اگر دشمن اصلی نظام ، براندازی نظام را آرزو میکند، بی هیچ تردید، «وحدت درون صفوف خودی –البته عطف به کم کردن زاویه های مان با مقام معظم رهبری- همان درمان است». پس بعد از سخنان ایشان همه را باید ازاین منظر یکباره دیگر روی « طیف ومحور مختصات دوستان - دشمنان »باز شناسایی کنیم.

علی زارعی 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند