Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد رضا قنبری ادامه داد: این کارگروه با جمعی از  نمایندگان دادگستری،نیروی انتظامی،اداره صنعت،معدن تجارت،اتاق اصناف شهرستان و  بازرس اتحادیه صنف مشاوران املاک خودرو تشکیل شده است.

وی افزود: مشکلات به وجود آمده در اتحادیه صنف مشاوران املاک و تمایشگاه های خودروی شهر اصفهان ،سبب افزایش پرونده های حقوقی و کیفری دادگستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان گفت : بازدیدهای بدون هماهنگی این کارگروه از دفاتر مشاور املاک و نمایشگاه های خودرو ، منجرشد تا نکاتی حقوقی لازم در خصوص تنظیم قراردادها به آن ها آموزش و یادآوری شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هماهنگی کارگروه تشکیل شده از نمایندگان دادگستری، نیروی انتظامی، اداره صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف شهرستان و بازرس اتحادیه صنف مشاوران املاک و خودرو نکات لازم صنفی و انتظامی را به منظور پیشگیری از هر هرگونه تخلف احتمالی اعلام کردند.

محمدرضا قنبری در پایان گفت:این کارگروه  نکات لازم صنفی و انتظامی به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی را اعلام کرده اند .

 

انتهای پیام/م 

 

ایجاد کارگروه بازرسی از مشاوران املاک و نمایشگاه‌های خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس در شهرستان‌های خاتم و مهریز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت "مزدا" حامل مواد مخدر در محور هرات - مروست مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده، 202 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد "پایتخت" بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

کشف 25 کیلو تریاک در شهید مدنی

وی همچنین با بیان اینکه ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هم کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند اظهار داشت: در این بازرسی‌ها یک دستگاه سمند توسط ماموران ایستگاه متوقف و در بازرسی انجام شده 25 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • پاس‌ گل سامانه خودنویس برای مستاجران و مشاوران املاک
  • ایستگاه قانون، گامی در راستای افزایش دانش حقوقی دانش‌آموزان
  • دلالان نقره داغ شدند؛ ابلاغ قانون قیمت‌گذاری در بازار مسکن
  • دلالان نقره داغ شدند؛ تعیین قانون قیمت‌گذاری در بازار مسکن
  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد