Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: پیکر مطهر شهید ' حمید انبارکی' که پس از گذشت 29 سال از شهادتش بتازگی تفحص شده است، صبح فردا وارد فرودگاه بین اللملی بوشهر می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: آیین استقبال از پیکر این شهید ساعت هشت صبح دوشنبه هفته جاری در فرودگاه بین المللی بوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: دوشنبه شب نیز آیین وادع با این شهید والامقام در جایگاه نماز جمعه شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان برگزار و در صبح روز سه شنبه از سپاه تنگستان تا گلزار شهدای گمنام شهر اهرم بر دوش مردم شهید پرور این شهرستان تشییع و سپس برای تدفین به زادگاهش روستای انبارک منتقل خواهد شد.
تشکری ادامه داد: آئین گرامیداشت این شهید روز چهارشنبه در مصلای نماز جمعه شهر اهرم برگزار و مراسم ختم و هفتم شهید انبارکی نیز روز پنجشنبه صبح و بعد از ظهر در روستای انبارک برگزار می شود.
وی یادآور شد: به همین مناسبت آئین برگزاری دعای پر فیض کمیل نیز جمعه شب در روستای انبارک به یاد شهید انبارکی برگزار می شود.
شهید حمید انبارکی در سال 1367 در عملیات بازپس‌گیری جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
شهید حمید انبارکی در سال 1351 در روستای انبارک شهرستان تنگستان متولد و در دوران دفاع مقدس در سن 16سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم

پیکر شهید تازه تفحص شده پس از چهل سال در زادگاهش در شهرستان بشرویه خراسان جنوبی به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفرصادق (ع) و همچنین به مناسبت حضور پیکر مطهر شهید والامقام محمدمهدی فانی از شهدای تازه تفحص شده، فضاسازی شهری متناسب با این دو مناسبت معنوی اجرایی شد.

پیکر مطهر شهید فانی از شهدای مفقودالاثر شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی، پس از چهل سال در مرقد امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در شهرستان بشرویه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 750420

دیگر خبرها

  • پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • ورود پیکر شهید به بوشهر
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام