Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: در بازی های ‏هفته بیستم لیگ برتر سالگرد شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو و درگذشت شماری از ‏دریانوردان نفتکش ایرانی گرامی داشته می شود.‏

طرفداری- حجت اله بهمنی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران،  اظهار داشت:

به مناسبت ‏سالگرد حادثه پلاسکو و جانفشانی ماموران آتش نشانی دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر به ‏گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان در این حادثه اختصاص دارد ، جامعه  بزرگ ‏فوتبال، باشگاه ها، هیات های فوتبال همراه با مردم عزیز باردیگر ثابت می کنند که قدردان ‏فداکاری ها و ایثارگری های ماموران خدوم آتش نشانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سازمان لیگ، مدیر روابط عمومی وامور فرهنگی سازمان لیگ تصریح کرد:

ضمن اینکه کشور عزیزمان ‏در حادثه تلخ نفتکش ایرانی و درگذشت شماری از دریانوردان و نیروهای متخصص در این ‏نفتکش عزادار شده و  سازمان لیگ فوتبال ایران و جامعه فوتبال ضمن ابراز همدردی با ‏خانواده های این عزیزان ، یاد و خاطره دریانوردان فقید را هم گرامی می دارد.‏

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • گرامیداشت روز معلم
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!