Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عبدالکریم گراوند شنبه شب در نشست با برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: در این ارتباط برای انتصاب مدیران در بخش‌های مختلف، رویکرد مهم استفاده از نیروهای توانمند بومی است.

وی همچنین با اشاره به انتخاب شهرداران توسط شوراهای اسلامی اضافه کرد: در موضوع انتخاب شهرداران نیز هیچ توصیه ای نداشته ایم و به حوزه استانداری نیز توصیه شده تا در انتخاب شهرداران دخالتی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند ادامه داد: در قانون توجه ویژه به شوراها شده و در این ارتباط ما هم در برنامه ریزی‌های خود به این امر توجه ویژه داریم.

استاندار بوشهر اظهارکرد: یکی از وظایف شوراها، توجه به نقش نظارتی شوراهاست که ضرورت دارد به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

گراوند تاکید کرد: انتظار داریم شوراها بالنده تر و باتجربه‌تر عمل کنند با توجه به اینکه چندین دوره از فعالیت شوراها می گذرد انتظار داریم وظایف خود را با تجربه بیشتر انجام دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   انتخابات تسهیلگران زن روستایی در روستای آفان توسط کارشناس زنان روستایی اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد و با همکاری مرکز جهاد کشاورزی منگور شرقی و شورای روستا برگزار شد.

در این جلسه بعد از توضیحات لازم در خصوص تسهیلگری و وظایف تسهیلگر در همه عرصه ها بالاخص در پروژه پرورش مرغ بومی با رای گیری از بین حاضرین دو نفر به عنوان تسهیلگران اصلی و علی البدل به عنوان رابط برای ادامه همکاری های لازم در پروژه مذکور انتخاب شدند.

در پایان این جلسه نیز ۲۰ نفر داوطلب از بین زنان روستایی علاقمند که تجربه پرورش طیور را داشتند جهت اجرای این طرح انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند | غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد