Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:44:44 GMT

نصب چراغ و لوسترهای مسجد «جامع الازهر» + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۱۳۰۶

نصب چراغ و لوسترهای مسجد «جامع الازهر» + تصاویر

خبرگزاری شبستان: در راستای طرح مرمت مسجد جامع الازهر، چراغ و لوسترهای این مسجد نصب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «صدی البلد» این شبکه خبری تصاویری از نصب چراغ و لوسترهای مسجد جامع الازهر را منتشر کرده است.

 

این اقدامات در راستای اجرای طرح مرمت مسجد جامع الازهر انجام می‌شود که کمیته دایمی آثار قبطی و اسلامی مصر در ماه فوریه سال 2015 میلادی با طرح مرمت آن و منطقه اطرافش موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک شرکت اجرایی در اوایل آگوست 2015 میلادی طرح مرمت مسجد جامع الازهر را آغاز کرد و قرار است این مسجد پس از مرمت در نیمه اول سال میلادی جاری افتتاح شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا و مرمت قنات مدوئیه

به خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه بررسی مشکلات قنات مدوئیه باحضور محمدی معاون سیاسی وامنیتی فرماندار، هوشمند مدیر و دهقان مسئول آب وخاک جهاد کشاورزی در مسجد عزیز آباد، برگزارشد.   دراین نشست که کشاورزان ونمایندگان قنات نیز حضور داشتند، راهکار‌هایی درخصوص پیشکار کنی، خرابه کشی، ریزش برداری این قنات ارائه گردید وتمهیداتی به منظور احیا ومرمت آن نیز اندیشیده شد.   گفتنی است طول این قنات۵۰۰۰متر می‌باشد، که ۴۰۰نفر بهره برداربه صورت مستقیم از آن استفاده می‌کنند که باتوجه به محدودیت منابع آبی در شهرستان، بهینه‌سازی مصرف آب و افزایش بهره‌وری از طریق ارتقای راندمان آبیاری، کاهش هدر رفت آب، اصلاح روش‎‎های آبیاری و استفاده از گیاهان کم آبخواه در الگو و ترکیب کشت، دارای اهمیت ویژه‎‎ای است.

دیگر خبرها

  • احیا و مرمت قنات مدوئیه
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم