Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@19:44:33 GMT

قرارداد برانکو و آپشن های عجیب اما تائید نشده!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۲۹۲۵

قرارداد برانکو و آپشن های عجیب اما تائید نشده!

سرمربی پرسپولیس برای دو فصل دیگر، قراردادش را با باشگاه پرسپولیس به امضا رساند.

به گزارش مشرق،‌ برانکو ایوانکویچ همچنان سرمربی این تیم باقی می ماند اما نکات زیادی در قرارداد او وجود دارد که کمتر به آن اشاره شده است. یکی از مسائلی که این روزها بیشتر در شایعات مطرح می شود و کسی درستی یا نادرستی آن را تائید نمی کند، افزایش ۱۰۰ هزار دلاری (چیزی حدود ۴۰۰ میلیون تومانی) رقم این قرارداد برای برانکو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا آپشن های مختلفی در قرارداد برانکو دیده می شود که جدید است.

از جمله اینکه بابت هر پیروزی در دربی ۳۰ هزار دلار بگیرد و بابت قهرمانی ۷۰ هزار دلار. قهرمانی در جام حذفی سال های آینده نیز برایش ۷۰ هزار دلار در پی دارد که ۵۰ هزار دلار بابت قهرمانی و ۲۰ هزار دلار بابت سهمیه آسیایی است. اگر قهرمان لیگ نشود اما سهمیه بگیرد، ۳۵ هزار دلار به جیب می زند. شنیدیم یکی دیگر از آپشن های عجیب در قرارداد برانکو، تضمین برای افزایش امکانات و راضی کردن بازیکنان کنونی تیم برای ماندن در باشگاه است. در پایان این فصل قرارداد ۸ بازیکن پرسپولیس به پایان می رسد و این در حالی است که باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده و نمی تواند بازیکن بگیرد. برانکو از باشگاه تضمین گرفته که در این شرایط، کسی از پرسپولیس نرود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس قدرت بدنی فوق العاده‌ای دارد و کمتر کسی توانایی تنه به تنه شدن با او را در تمرینات دارد. قدرت شوت‌های این بازیکن هم وحشتناک زیاد است و قرار گرفتن مقابل شوت‌های حسن هم اصلا کار راحتی نیست.

قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اتفاق عجیبی در تمرینات پرسپولیس افتاد که البته ناخواسته بود. ماجرا از این قرار بود که عبدالکریم حسن به همراه محمد گندمی گلر چهارم و جوان پرسپولیس مشغول تمرین پنالتی بودند. یکی از شوت‌های عبدالکریم به حدی وحشتناک بود که بعد از برخورد به دست گندمی باعث شکستگی مچ دست این گلر جوان شد و یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داد.

بعد از این اتفاق ستاره عراقی از گلر جوان پرسپولیس عذرخواهی کرد و این بازیکن هم باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود