Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد ایرانی که در دانشگاهی در سان‌فرانسیکو تدریس می‌کرد، بر اثر سقوط از ساختمانی در یوسف‌آباد به کام مرگ فرورفت. آفتاب‌‌نیوز : ساعت 7 صبح امروز مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام کردند جسد پیرمردی کنار جوی آبی در پیاده‌روی خیابان 24 یوسف‌آباد کشف شده است.
دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی Judge مرادی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حضور تیم جنایی در محل حادثه Incident مشاهده شد جسد این پیرمرد کنار ساختمان مسکونی قرار دارد و درِ بالکن یکی از واحدهای این ساختمان در طبقه پنجم باز است.
با حضور مأموران در این واحد، پیرزنی حدوداً هفتاد ساله درِ منزل را باز و اعلام کرد که شوهرش در یکی از اتاقهای خانه خواب است اما دقایقی بعد مشخص شد که پیرمرد در اتاق حضور ندارد و زمانیکه پیرزن در کنار جسد متوفی قرار گرفت مشخص شد شوهر وی بر اثر سقوط Fall از ساختمان جان باخته است.
این زن که از مرگ همسرش شوکه شده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: همسرم 72 سال سن داشت و استاد رشته هنرهای نمایشی بود و در یکی از دانشگاه‌های سان‌فرانسیسکو امریکا تدریس می‌کرد.
وی افزود: همسرم هر چند مدت یکبار به ایران می‌آمد و حدود یک هفته قبل نیز به ایران بازگشته بود، من در زمان حادثه در اتاق دیگری خواب بودم؛ نه کسی وارد خانه شد و نه اتفاقی افتاد و نمی‌دانم چه شده است.
کارآگاهان در تحقیقات اولیه این احتمال را دادند که پیرمرد دست به مرگ خودخواسته زده باشد اما با اینحال با دستور قاضی مرادی، جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
رکنا 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد

پیکر استاد رحیم پرواسی هنرمند چهره‌پرداز سینما و تلویزیون کشورمان در زادگاهش اردبیل تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عصر امروز پیکر استاد رحیم پرواسی از گریمورها و چهره‌پردازهای سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی معروف کشورمان در زادگاهش اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و تا منزل ابدی همراهی شد.

این هنرمند اردبیلی که در فیلم‌ها، سریال‌ها و تله فیلم‌های مختلف به عنوان چهره‌پرداز حضور داشت 2 روز پیش دار فانی را وداع گفت و امروز در آرامستان قاسمیه اردبیل با حضور هنرمندان اردبیلی تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه مراسم تشییع این هنرمند اظهار داشت: استاد پرواسی نمونه اخلاق، ادب و تواضع در عرصه علم و هنر بودند و همواره سعی می‌کردند تا وظیفه و رسالت خود را به شایستگی انجام دهند.

امیر رجبی تصریح کرد: این هنرمند شهیر اردبیلی سال‌های طولانی در تهران و سایر استان‌ها به فعالیت‌های هنری ادامه داده و حتی با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی سعی کرد تا شاگردان بیشماری را تربیت و تحویل جامعه هنری کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آیین بزرگداشت این هنرمند ارزشمند و مراسم تشییع او با حضور مخاطبان بیشماری برگزار شد و قطعا هنرمندان استان سعی خواهند کرد تا با برگزاری آیین‌های بزرگداشت یاد و خاطره این استاد فقید و چهره ملی گریمور را گرامی بدارند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • ضرب سکه نقره ویژه بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت دانشگاهی در ایران از سوی بانک مرکزی
  • تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه