Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:23:27 GMT

تصادف مرگبار در خیابان دادمان جان دو عابر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۶۸۳۳

تصادف مرگبار در خیابان دادمان جان دو عابر را گرفت

در اثر برخورد یک بونکر حمل سیمان در خیابان دادمان، دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصادف یک بونکر حمل سیمان با دو عابر پیاده در خیابان دادمان، جان دو خانم را گرفت.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو یا خبرنگار سرویس اجتماعی رسانه خبری سلامت سپید پوش با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت 14:09 بعداز ظهر امروز، در خیابان دادمان، بلوار فرحزادی اتفاق افتاد که بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام می‌شوند؛ در محل  مشاهده می‌شود که یک دستگاه خودرو بونکر حمل سیمان به دو عابر رهگذر خانم برخورد کرده بود ؛ طبق گزارش اولیه آتش‌نشانان حاضر در محل، یکی از مصدومین از زیر خودرو خارج شده بود که با توجه به شدت جراحات بالا به عوامل اورژانس تحویل داده شد، و عابر دوم  که در زیر خودرو محبوس بود با کمک عوامل آتش‌نشانی رها می‌شود که متاسفانه در معاینات اولیه مشخص می‌شود در لحظات ابتدایی تصادف بر اثر شدت برخورد و جراحات زیاد جان خودش را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی خالدی نیز در این خصوص گفت : بلافاصله پس از دریافت گزارش این حادثه، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورآمبولانس به محل اعزام می شوند، اما متاسفانه به دلیل شدت برخورد و جراحات، هر دو خانم در محل جان خان خود را از دست می‌دهند.

طبق گزارشات رسیده، علت این حادثه جدا شدن کامیون حامل بونکر از روی تریلی و عبور از روی عابرین بوده است.

انتهای متن/*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی ، آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه ساز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

 وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۱۲ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح برای  ۳۷۰ وسیله نقلیه دارای تخلف نیز اعمال قانون شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت