Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، شبکه المیادین از ارسال پیامی از سوی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین به شورای مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین در آستانه برگزاری نشست این سازمان در رام الله خبر داد.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در پیامی به شورای مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین از این سازمان خواست هر گونه توافق با رژیم صهیونیستی در هر بخشی را لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهمترین بخش های این پیام به شرح زیر است؛


-خطر کنونی تنها قدس را تهدید نمی کند بلکه کل مساله فلسطین و حقوق مشروع ملت ما را در معرض خطر قرار داده است. این خطر حتی از مساله فلسطین نیز فراتر است و کل جهان عرب را در بر می گیرد.


-سیاستهای وحشیانه واشنگتن با همپیمانی رژیم صهیونیستی در عرصه سیاسی برای تسلیم کردن ما طراحی شده است.


- از شورای مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین می خواهیم به مسئولیت های ملی خود در قبال مساله فلسطین واقف بوده و به آنها عمل نماید. از شما می خواهیم که در نشست خود تصمیماتی را اتخاذ کنید که وحدت ملی را تقویت کند.


- از شورای مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین می خواهیم که سیاست و راهبرد جدید و جایگزینی را تعیین کند و در آن توافق اسلو با همه بندهای مرتبط به آن لغو شده و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی پس گرفته شود. همچنین در همین راستا باید همکاری امنیتی با اشغالگران متوقف شده و هر گونه روابط اقتصادی با اسرائیل (استفاده از شکل واحد پولی رژیم صهیونیستی) قطع گردد.

شورای مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین چند هفته پیش از طرح خود برای برگزاری نشستی در رام الله برای پاسخگویی گروههای فلسطینی به اقدام ترامپ خبر داده بود. این در حالی است که جنبش های جهاد اسلامی و حماس باوجود دعوتی که از آنها صورت گرفته، با تاکید بر لزوم لغو توافقات با رژیم صهیونیستی در این نشست شرکت نمی کنند.

فلسطین سازمان آزادیبخش فلسطین

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: آمریکا و ناتو و سنتکام و رژیم صهیونیستی با ۲۴۰ فروند هواپیمای جنگنده و سامانه‌های متعدد ضد موشکی برای مقابله با پهپاد‌ها و موشک‌های ایران به اسرائیل کمک کردند. 

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویری از دو پایگاه نظامی نواتیم و شلاخیم را به دنیا نشان بدهد؛ اگر آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها و سنتکام به کمک رژیم صهیونیستی نمی‌آمدند، قطعاً ۸۰ درصد از پرتابه‌های ایران، پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را درهم می‌کوبیدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)، گفت: نیروی هوافضای سپاه با ۸۰ درصد توان تهاجمی خود آماده بود تا بنابه‌دستور موج‌های بعدی حمله را آغاز کند؛ اما فرماندهان ایران تشخیص دادند که تنبیه رژیم صهیونیستی در همین حد کفایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • هشدار آلمان به اسرائیل: به رفح حمله نکنید
  • هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح
  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح