Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود در نشست شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) که برای بررسی تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در مورد شهر قدس برگزار شده است گفت که این شهر برای همیشه پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند. رئیس دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در بیست و هشتمین نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) گفت که شهر قدس برای همیشه پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمود عباس» شامگاه یکشنبه طی سخنرانی خود در واکنش به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در مورد قدس گفت که «هرگز طرح تو را قبول نخواهیم کرد».

وی گفت که به تشکیلات خودگردان فلسطین، «ابودیس» را به عنوان پایتخت فلسطین پیشنهاد داده‌اند ولی معلوم نیست این شهر کجا قرار دارد.

عباس با بیان اینکه تحرکات مردم فلسطین در ضدیت با تصمیم ترامپ مسالمت‌آمیز و قانونی است، گفت که «قدس همان مکه است».

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد نقض انگلیس  واگذاری سرزمین فلسطین به صهیونیست‌ها گفت که فلسطینیان به خواسته خود در محکومیت این اقدام تا عذرخواهی انگلیس از آن‌ها در ارتباط با بیانیه بالفور ادامه خواهند داد.

محمود عباس گفت که انگلیس از سال 1653 در فکر سیطره بر فلسطین بود.

وی گفت که مردم فلسطین تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در تعیین شهر قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را به رسمیت نشناخته و هرگز آن را به رسمیت نخواهد شناخت.

ابو مازن به «قرارداد قرن» اشاره کرد و گفت: «ما این قرارداد را که "سیلی قرن" است نپذیرفتیم».

قرارداد قرن برای اولین بار از سوی عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر در سفری که با آمریکا داشت استفاده شد.

براساس مطالبی که در کتاب «آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ» نوشته «مایکل وُلف» آمده است، طبق این قرارداد، کرانه باختری فلسطین به اردن و نوار غزه به مصر ملحق خواهد شد تا از این طریق آرمان فلسطین برای همیشه مختومه اعلام شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز-یکشنبه- یک فوریت مصوبه تکمیل طرح آب و فاضلاب شهر بررسی می‌شود، گفت: برای تمدید این مصوبه یک فوریت ارائه شده است.

او تأکید کرد: سامانه پایش مصوبات شورا که پیش از این پایه‌گذاری شده بود و متوقف مانده، به ثمر رسیده است و امروز از این سامانه رونمایی شده و در آن کل مصوبات پایش خواهد شد و در دسترس قرار خواهد گرفت. در جلسه امروز گزارش سه ماهه حساب درآمد و هزینه شهرداری نیز ارائه خواهد شد.

چمران در خصوص ایجاد فرهنگسرا در بوستان لاله نیز یادآور شد: بعد از جشن ماه رمضان احساس شد که فضاهایی برای چنین طرح‌هایی مورد نیاز است. این موضوع مطرح شد که درختی قطع نمی‌شود و ما نیز اجازه نخواهیم داد درختی قطع شود. باید منتظر باشیم طرح ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دوره سوم طرحی مصوب شد که در بوستان‌هایی با مساحت بیش از یک هکتار مسجد و کتابخانه احداث شود و ساختمان اداری منع شده است، گفت: البته طرح باید به شورا ارائه شود و هیئت موردنظر طرح را مورد بررسی قرار دهد و اگر نیاز بود احداث شود به شرطی که درختی قطع نشود.

او در بخش دیگری از سخنانش توضیح داد: در منطقه ۱۵ بارندگی بوده و یک کارگر به دلیل تعصب کاری خود در حال بازگشایی نهر برای جلوگیری از سرریز شدن آب بوده که متاسفانه مفقود شده و هنوز پیدا نشده است. باید چنین اقداماتی با دقت صورت بگیرد و برنامه‌ریزی از قبل انجام شده باشد تا حادثه‌ای رخ ندهد. قاعدتا ایمنی عایت نشده است.

چمران با بیان اینکه قراردادها منع انتشار داشته و هرکسی درخواست داشته قرارداد را تحویل گرفته است، گفت: قرارداد مشکلی ندارد و هریک از اعضا بخواهند در دسترس آنها قرار خواهد گرفت. وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و دیگر بخش‌ها قرارداد را در اختیار دارند. چنین قراردادی در سال ۹۶ نیز وجود داشته و مورد خاصی ندارد. در ساخت واگن‌ها تکنولوژی به کشور وارد می‌شود و این تفاوتی مترقی است.

کد خبر 849273 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها گیاهان و درختان شهرداری شورای شهر تهران

دیگر خبرها

  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی را ممنوع الخروج کنیم؟
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد