Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی در حاشیه سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: اشتباهاتی در بخش های سیاستگذاری، برنامه و اجرا در مدیریت گذشته شهر تهران وجود دارد که در گزارش سند تحویل و تحول شهرداری تهران به شورا تلاش شده با شناسایی نقاط قوت و ضعف، زمینه مناسب برای کار در جهت بهبود زندگی شهروندان و عملکرد موثر شهرداری دراین بخش را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حفظ سلامت و شفافیت راهکار اصلی برای کنترل سیستم است، اظهار کرد: به طور طبیعی بی توجهی به شفافیت در روند کارها منجر به بروز فساد خواهد شد.
وی با اشاره به گزارش سند تحویل و تحول مدیریت شهری تهران تصریح کرد: شورای اسلامی شهر تهران شهریورماه امسال شهرداری را مکلف کرد ظرف مدت 100 روز، سند تحویل و تحول مدیریت شهری را تهیه و به شورا گزارش به گفته وی، در 100 روز گذشته 16 کارگروه برای همین امر در شهرداری تهران تشکیل و با حضور کارشناسان و صاحب نظران ، سند 500 صفحه ای تحویل و تحول مدیریت شهری شامل مجموعه کارهای انجام شده در گذشته با درنظر گرفتن تمامی نقاط قوت و ضعف موجود تهیه و امروز در صحن شورای شهر ارائه شد.
به گفته وی، نقطه عزیمت در برنامه ریزی و سیاستگذاری مدیریت شهری، توجه به وضعیت موجود است و برهمین اساس در برنامه مشخص می شود که مدیریت شهری در آینده با چه چالش ها و دغذغه هایی مواجه خواهد شد.
شهردار تهران در ادامه به موضوع توسعه حمل و نقل عمومی شهر اشاره کرد و گفت: در جریان بررسی لایحه بودجه 97 کشور به موضوع توسعه حمل و نقل عمومی شهرها باید به صورت ویژه توجه شود تا با جذب منابع مالی و استفاده از روش فاینانس بتوانیم اقدامات موثری را دراین بخش انجام دهیم.
وی افزود: درهمین ارتباط شهرداری تهران گزارشی کاملی را در قالب 3 موضوع توسعه پایدار، مدیریت بحران و کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل به رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده که با اختصاص 7 هزار و 500 میلیارد تومان در یک دوره 5 ساله بتوانیم اقدامات مهم و قابل توجهی را برای مدیریت بحران، کاهش آلودگی هوا و همچنین توسعه حمل و نقل عمومی کلانشهر تهران انجام دهیم.
وی در خصوص طرح تفصیلی شهر تهران نیز گفت: با توجه به اینکه این طرح در دوره 4 ساله 92 تا 96 انحرافاتی داشته و استخدام های بی رویه ای نیز طی سال های 94 تا 96 در شهرداری نیز انجام شده، این طرح نیاز به رسیدگی دارد.
محمدعلی نجفی امروز با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، گزارش سند تحویل و تحول شهرداری را به اعضا ارائه کرد.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7247/1109**1625
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف

در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

به گزارش تسنیم، بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی