Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از تصویب طرح ساماندهی نماهای شهری پونک و مناسب سازی برای عبور و مرور معلولین در کمیسیون ماده ۵ خبر داد.

محسن اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو بند ۹ مصوبه کمیسیون طرح تفصیلی شهر قزوین مصوبه طرح ساماندهی و مطالعاتی نماهای شهری پونک در کمیسیون ماده ۵ استان تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین طرح مناسب سازی برای عبور و مرور معلولیت است از دیگر موضوعاتی بود که مورد بررسی و تصویب اعضای کمیسیون  ماده ۵ استان قرار گرفت.

اسماعیلی در مورد طرح ساماندهی  و مطالعاتی نماهای شهری پونک عنوان کرد: این طرح با توجه به ارائه گزارشی توسط دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ استان از روند تهیه وتصویب طرح در مراجع استانی،ملی ونیز ساخت و ساز های انجام گرفته در این منطقه پس از تاریخ ابلاغ طرح که حاکی از رعایت نشدن ضوابط و مقررات مصوب در بلوار امیرکبیر منطقه پونک بود تهیه شده است.

وی افزود: پس از اطلاع و شنیدن صحبت ها و موضوعات طرح شده از سوی شهردار منطقه ۳ در خصوص نحوه اجرا و مشکلات تحقق طرح، موارد مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح یادشده از معدود طرحهای مصوب با رویکرد ساماندهی سیما و منظر شهری وهمچنین احترام به حقوق شهروندی معلولین و اقشار آسیب پذیر جامعه بوده که مورد تصویب این کمیسیون قرار گرفت.

اسماعیلی گفت: این طرح با صرف هزینه های اعتباری و کارشناسی، روند بررسی و تصویب در مراجع استانی و ملی را نیز پشت سرگذاشته است.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون ماده ۵ استان، شهرداری قزوین و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان موظف شده اند نسبت به نظارت و اجرای هرچه بهتر مصوبات و برخورد با متخلفان اقدام کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم