Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@22:50:32 GMT

تحویل متمم پیشنهادی بودجه 96 به شورای شهر کرج

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۰۸۵۱۱

تحویل متمم پیشنهادی بودجه 96 به شورای شهر کرج

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج از ارائه متمم پیشنهادی بودجه سال 96 به شورای اسلامی شهر کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج،سهیل کوثری معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج با اعلام خبر تحویل متمم بودجه 96 به شورای شهر کرج اظهار داشت : این متمم با توجه به رویکردهای جدید مدیریت شهری و بنا به نیازهای اساسی و جدی شهروندان کرجی تهیه و تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوثری اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای متمم بودجه سال 96، توجه به کسب درآمد است که کوشیده شده مطابق با امکانات و تجهیزات مجموعه مدیریت شهری کرج به آنها پرداخته شود.

این مسئول اضافه کرد: در واقع آن میزان بودجه‌ای را برای مدت باقی مانده از سال پیشنهاد دادیم که آن را بنا به امکانات موجود، تحقق پذیر می‌دانیم.

به گفته معاون شهردار در حوزه برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی، تلاش شده است مشکلات حوزه های مختلف درآمدی و اعتباری، به طور کامل در پیش بینی و تهیه بودجه منعکس شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با این حال، رقمی که در قالب متمم بودجه سال جاری به شورای اسلامی شهر کرج تقدیم شده است، در مقایسه با بودجه های عمرانی و هزینه‌های مشابه، رقم قابل قبول و قابل توجهی است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد

شهبازی معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی یزد، قریب به ۳۰ هزار ثوب پوشاک به مبلغ یک میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل پوشاک و کفش در مرحله اول در سال ۱۴۰۳ انجام شد، افزود: قرار است تحویل این کالا‌ها در مراحل بعدی نیز ادامه داشته باشد.

معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد ادامه داد: این اقلام بین مددجویان موسسه‌های خیریه وابسته به این مجموعه توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان