Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: کلینیک فرهنگیان شهرستان دره شهر صبح امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این مراسم که با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این درمانگاه با اعتبار  ۱۰ میلیارد ریال احداث شده و دارای بخش های پزشک عمومی، دندانپزشک و اتاق تزریقات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خدمات پزشکی و دندان پزشکی است.

 

علی بیرانوند، افزود: این مرکز درمانی در زمینی به گستره یک هزار و 200 متر مربع و در 2 طبقه ساخته شده است.

 

وی، یادآور شد: خدمات درمانی ارائه شده در این کلینیک به فرهنگیان و بازنشستگان این وزارتخانه با تخفیف ویژه انجام می شود ولی سایر اقشار مردم نیز می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نیاز به وجود این مرکز در شهرستان دره شهر را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد سطح ارائه خدمات پزشکی را بتوانیم مطابق با نیازهای مردم این شهرستان گسترش دهیم.

 

گفتنی است، مجید زینی وند، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش قرار است در سفری دو روزه دیدارهایی با فرهنگیان و مسئولان استان برای بررسی وضعیت خدمات آموزشی در ایلام داشته باشد.


 

پایان پیام/493

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت