Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی برای خرید جانشین کوتینیو عجله ای ندارد.

طرفداری- در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص نقل و انتقالات لیورپول به گوش رسیده است. پس از جدایی کوتینیو و خرید فن دایک، برخی معتقدند که فعالیت لیورپول در نقل و انتقالات به پایان نرسیده است.

پل جویس، خبرنگار تایمز آخرین اخبار نقل و انتقالات قرمزها را به شرح زیر بیان کرد:

لیورپول به چندین بازیکن مرتبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه علاقه ای به خرید الکسیس سانچز ندارد. موناکو 90 میلیون یورو بابت توماس لمار می خواهد که کلوپ در خصوص این مسئله کاملا خونسرد است و عجله ای ندارد. لیورپول با لسترسیتی تماس گرفته و به اطلاع آنها رسانده که علاقه ای به خرید ریاض محرز ندارد. تمایل کلوپ ادامه دادن با همین ترکیب تا انتهای فصل است ولی اگر گزینه مناسبی در دسترس باشد، به خرید آن بی میل نخواهد بود.

همچنین سایمون هیوز، خبرنگار Independent صحبت ها را این گونه ادامه داد:

مطمئنا آخرین شانس مینیوله در لیورپول از بین رفته است. سه گل دریافتی او مقابل آرسنال باعث از بین رفتن صبر کلوپ شده است. یورگن کلوپ و دستیارانش در تحلیل های خود پذیرفته اند که در این پست نیاز به تقویت دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!