Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی پیش از این شرط رضایتش برای پیوستن محمد عباس‌زاده به نساجی را جذب یک مهاجم در فصل نقل و انتقالات اعلام کرده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، او در نشست خبری خود بعد از بازی با سایپا رسما خواهان جذب علی قربانی هم شد اما با جدایی سجاد شهباززاده از استقلال، انتقال قربانی به سایپا هم منتفی شد. حالا اما زمزمه‌های پیوستن یک مهاجم دیگر به سایپا شنیده می‌شود و عباس‌زاده منتظر است تا این اتفاق امروز بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود آلویس نانگ مهاجم کامرونی پارس جنوبی جم در آستانه پیوستن به سایپاست و اگر امروز این اتفاق بیفتد، عباس‌زاده هم می‌تواند به قائمشهر برگردد و در نیم‌فصل دوم برای نساجی بازی کند.

نساجی دیروز در لیگ یک باخت و موقعیتش در جدول به خطر افتاد و حالا به شدت به مهاجمی مثل عباس‌زاده نیاز دارد.فرصت نقل و انتقال امشب تمام می شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ساوث‌چاینامورنینگ، تنها چند هفته پس از گفت‌وگوهای رسمی درباره ورود ژاپن به پیمان «آکوس»، «شین وون سیک،» وزیر دفاع کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد سئول درباره پیوستن به بخشی از این پیمان امنیتی مذاکرات را آغاز کرده است.

پیمان آکوس یک پیمان دفاعی دو مرحله‌ای است که در سال ۲۰۲۱ بین آمریکا، انگلیس و استرالیا به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای عقب راندن از نفوذ فزاینده چین در منطقه آسیا و اقیانوسیه شکل گرفت.

در حالی که اولین مرحله برای ارائه فناوری زیردریایی هسته‌ای استرالیا به سه هسته اصلی محدود می‌شود، سه کشور عضو احتمال پیوستن سایر کشورها به مرحله دوم یا «ستون ۲» را افزایش داده‌اند که هدف آن اشتراک‌گذاری سایر فناوری‌های نظامی از جمله محاسبات کوانتومی و موشک‌های مافوق صوت است.

وزیر دفاع کره جنوبی در نشست مطبوعاتی پس از نشست وزرای خارجه و دفاع استرالیا و کره جنوبی در ملبورن گفت کره جنوبی می‌تواند با قابلیت‌های دفاعی، علمی و فناوری خود به مرحله دوم آکوس کمک کند.

وی دراین‌باره گفت: در جلسه امروز ما همچنین در مورد امکان مشارکت با مرحله آکوس بحث کردیم. ما از فعالیت های مرحله دوم آکوس حمایت می کنیم و از اینکه اعضا کره جنوبی را به عنوان شریک در نظر می گیرند، استقبال می کنیم.

کد خبر 6093972

دیگر خبرها

  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • پایان ۳۸ سال فراغ و دوری خانواده شهید عباس رمضانی + تصاویر و جزئیات
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی