Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:11:19 GMT

نمایشگاه راویان‌جنگ در رشت برپا شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۱۵۰۹۰

نمایشگاه راویان‌جنگ در رشت برپا شد+تصاویر

نمایشگاه "راویان‌جنگ" با هدف تجلیل از راویان دفاع مقدس در رشت برپا شد. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم اففتاحیه نخستین نمایشگاه عکس و کتاب "راویان جنگ" با هدف تجلیل از روایان دفاع‌ مقدس و مقام شهید "سیدمحمد اسحاقی" در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه جنگ در کشور ما مظلوم واقع شده و ابعاد آن به‌خوبی برای مردم تشریح نشده اظهار داشت: بسیج و بسیجی قلب تپنده کشور است و تا زمانی که بسیج و بسیجی هست کشور هم هست.

کیوان محمدی تمام مردم ایران را بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: بسیجی فقط کسی نیست که کارت بسیج دارد بلکه تمام مردم ایران که کمبودها و کاستی‌ها را تحمل می‌کنند بسیجی هستند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های شهدا و گرامیداشتن یاد آن‌ها تصریح کرد: تمام سازمان‌ها و مساجد باید در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش کنند و بدانند آنچه سبب توسعه کشور می‌شود داشتن روحیه رزمندگی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با اشاره به اهمیت اقدام راویان دوران دفاع مقدس در دوران جنگ و جمع آوری اسناد و مدرک دفاع‌مقدس ابراز داشت: اقدام آنان سبب شد تا از تحریف وقایع دفاع‌مقدس جلوگیری شود.

محمدی، شهید "سیدمحمد اسحاقی" را به‌عنوان شهید فرهنگی استان گیلان در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: او انسانی هوشمند بود که حتی در دوران مجروحیت نیز به تحصیل علم می‌پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری نخستین همایش "راویان جنگ" خاطرنشان کرد: در این همایش رشادت‌های انجام شده توسط راویان دوران دفاع‌مقدس و نقش آنان در توسعه کشور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

برادر شهید "سیدمحمد اسحاقی" نیز در این مراسم سخن گفتن از جنگ را یک نیاز اصلی جامعه دانست و ابراز داشت: امروز همگان باید بدانند که آرامش و امنیت کشورمان را مدیون جانفشانی رزمندگان، شهدا و جانبازان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین اسحاقی با بیان اینکه شهید "سیدمحمد اسحاقی" همواره حضور فعالی در صحنه‌های نبرد داشت تصریح کرد: نتیجه زحمات این شهید نوشتن کتاب‌هایی مانند "نبرد الامیه" است.

وی با اعلام اینکه هزار ساعت نوار صوتی از شهید "سیدمحمد اسحاقی" وجود دارد که به صورت کتاب منتشر می‌شود عنوان داشت: امروز باید تلاش کنیم تا با زبان‌های مختلف به‌ویژه زبان هنر، زحمات شهدا را پاسخ دهیم.

گزارش و عکس: علی دارا

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است