Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - رييس هيات بسکتبال خوزستان گفت: با توجه به نتايج نمايندگان خوزستان در ليگ برتر، هر دو تيم پتروشيمي بندرامام و پالايش نفت آبادان شرايط فيناليست شدن در مسابقات را دارند.

شهرام پرنياک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: در 2 سال گذشته فينال ليگ برتر بسکتبال بين دو تيم خوزستاني پتروشيمي و پالايش نفت برگزار شد که صحنه هاي بسيار خوبي در آن رقابت ها خلق شد لذا اميدواريم بار ديگر با راهيابي نمايندگان خوزستان به بازي نهايي، شاهد بسکتبال کاملا خوزستاني باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس هيات بسکتبال خوزستان به عملکرد تيم پتروشيمي در اين دوره از رقابت ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اين که 2 بازي ابتدايي اين تيم برابر مهرام تهران در مرحله نيمه نهايي در ماهشهر برگزار مي شود و تيم پتروشيمي علاوه بر امتياز ميزباني از يک بازيکن خارجي خوب بهره مي برد، به نظر مي رسد هر 2 بازي خود را با برد سپري کند و در بازي برگشت کار آسان تري براي صعود به بازي فينال داشته باشد.
وي در خصوص تيم پالايش نفت آبادان ديگر نماينده خوزستان افزود: تيم پالايش نفت در مرحله نيمه نهايي برابر تيم خوب شهرداري تبريز به ميدان مي رود که در مرحله گروهي در هر 2 بازي رفت و برگشت مغلوب اين تيم تبريزي شد. با توجه به شناختي که از نفت آبادان داريم، شکست دادن تيم شهرداري آن هم در تبريز دور از دسترس نيست.
پرنياک در پاسخ به اين پرسش که به چه دليل شاهد حضور بازيکنان خوزستاني در تيم هاي ليگ برتري بسکتبال نيستيم افزود: متاسفانه بخش پايه بسکتبال خوزستان در يک دوره 10 ساله به حال خود رها شده بود و آن گونه که شايسته بسکتبال خوزستان بود کار نکرديم به همين دليل پس از حامد حدادي و يا علي دورقي ديگر اثري از بازيکنان خوزستاني در تيم ملي بزرگسالان مشاهده نشده است.
وي با اشاره به اينکه ليگ برتر بسکتبال جاي آزمون و خطا نيست و تمام تيم ها حرفه اي هستند افزود: ما نيز دوست داريم که بازيکنان خوزستان در تيم هاي ليگ برتري به ميدان بروند اما با توجه به اينکه در ليگ برتر همه به دنبال کسب نتيجه هستند از بازيکنان برجسته تري استفاده مي کنند.
رييس هيات بسکتبال خوزستان گفت: در 2 سال اخير سرمايه گذاري خوبي در رده پايه ها انجام شده که نتايج آن منجر به قهرماني تيم ميني بسکتبال خوزستان پس از 24 سال در سطح کشور شد البته اميدواريم با توجه به تغييرات مديريتي فدراسيون، نگاه ويژه اي به بسکتبال خوزستان شود.
وي با اشاره به اينکه بحث آموزش و استعداديابي مهمترين اولويت ما در هيات بسکتبال خوزستان است افزود: با برنامه ريزي انجام شده اميدواريم در پنج سال آينده بازيکنان تيم ميني بسکتبال خوزستان به تيم هاي خوزستاني حاضر در ليگ برتر و دسته يک تزريق شوند.
وي با بيان اينکه هيات هاي استاني به عنوان بازوان کار اجرايي در کنار فدراسيون ها هستند گفت: متاسفانه در فدراسيون قبل شان و جايگاه هيات بسکتبال خوزستان کم اهميت شمرده شد اين در حالي است که يک سوم تيم هاي ليگ برتر و دسته يک خوزستاني هستند لذا انتظار داريم کادر مديريتي جديد توجه خاصي به بسکتبال خوزستان داشته باشد.
پرنياک ادامه داد: تمامي فدراسيون ها بر اساس قانون موظف هستند که 10 درصد از ميزان اعتبارات خود را به هيات هاي استاني تخصيص دهند که متاسفانه از 2 سال گذشته تاکنون هيچ اعتباري به هيات بسکتبال خوزستان اختصاص داده نشده است.
وي افزود: روساي فدراسيون ها بايد در استان ها حاضر شده و از نزديک مشکلات را مشاهده کنند همچنين متوجه ظرفيت هاي آن رشته در استان ها شوند. استفاده از نيروهاي متخصص در بدنه فدراسيون يکي از خواسته هاي به حق تمام روساي هيات هاي استاني بسکتبال است که اميدواريم به درستي اجرا شود.
رييس هيات بسکتبال خوزستان در ادامه به برگزاري کلاس مربيگري درجه 2 در خوزستان اشاره کرد و گفت: اين کلاس با حضور 19 شرکت کننده از سراسر شهرستان هاي خوزستان از روز 24 دي آغاز و تا 28 دي ادامه خواهد داشت.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکري ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند

غلامحسین گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جریان دیدار رئیس کل دادگستری استان ایلام با کارکنان و بازدید از بخش‌های مختلف پتروشیمی ایلام با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم ، اظهار کرد: توجه به شعار سال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نصب العین مجموعه کارکنان پتروشیمی ایلام است.

وی تصریح کرد: بار معنایی بسیاری بزرگی در واژه جهش تولید نهفته است چرا که با توجه به شرایط موجود آنچه از همه ما انتظار می‌رود این است که به صورت ویژه کار کرده و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام یادآور شد: وقتی جهش در یک زمینه و یا یک تولید روی می‌دهد، باید زمینه ایمن نیز برای این فعالیت هم فراهم شود، اگر بخواهیم زمینه جهادی و توجه به مقوله جهش را عملی کنیم باید زمینه امنیت شغلی و اقتصادی آن هم شکل گیرد.

وی خواستار همکاری بیش از پیش مسئولان استانی با مجموعه پتروشیمی ایلام شد و گفت: برای جهش تولید باید نقاط ضعف را برطرف کرد، امید می‌رود مسئولان استان کمک کنند تا با همراهی و تعامل با یکدیگر بتوانیم در انجام وظیفه خود که همانا افزایش و تنوع تولید و سطح کیفی محصولات است، به درستی عمل کنیم.

گرشاسبی افزود: هیچ سازمان و ارگانی بدون ضعف نیست، مهم‌ترین کار این است که بتوانیم درصدد رفع موانع موجود برآییم و مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام یادآور شد: طی بازه زمانی یک سال و نیم گذشته پتروشیمی ایلام توانست اولین مجموعه ان. جی. ال را در دشت عباس دهلران راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR ۶۵ تولید شده است، گفت: در فروردین سال۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.

گرشاسبی مطرح کرد: چشم‌انداز ما روشن است و به‌عنوان بزرگ‌ترین صنعت در غرب کشور که در مسیر توسعه قرار دارد، امیدواریم فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیش روی ما در استان، بیشتر از گذشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران