Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن جوان وقتی به درخانه اش در دربند رسید با صحنه بدی مواجه شد.

سارق خانه مرد جواهر فروش وقتی نتوانست وارد خانه شود به داروخانه فرار کرد اما دستگیر شد. 

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمدباقر قدم زاده رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند اظهار داشت: روز گذشته عوامل کلانتری دربند، زنی را که پس از ناکام ماندن در سرقت Stealing منزل به داخل داروخانه فراری شده بود را دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل عملیات کلانتری در حین اجرای طرح رعد در خیابان دربند زنی را مشاهده که در حال فرار Escape است که به وی مشکوک شدند و او را تعقیب و سپس در داخل داروخانه دستگیر کردند و با بررسی‌های اولیه پلیسی، راز سرقت منزل بر ملا شد.

این زن با شناسایی منزل جواهر فروش و با اغفال کلید ساز محلی قصد باز کردن در منزل مالباخته را داشت که هم زمان همسر مالباخته از بیرون سر رسید و زمانی که موضوع سرقت فاش می‌شود متهم اقدام به فرار می‌ کندکه توسط ماموران دستگیر می‌ شود.

با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد روز گذشته خانه روبرویی مرد جواهر فروش از سوی سارقان سرقت شده است با بررسی فیلم دوربین‌های مدار بسته و سایر اقدامات پلیس Police تلاش برای دستگیری سایر همدستان احتمالی متهم ادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش