Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیران-فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: پیشگیری از سرقت احشام نیازمند همکاری دامداران در رعایت نکات ایمنی و حفاظت از محیط دامداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، سرهنگ علی صادقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرقت احشام در شهرستان تیران و کرون از جمله پرونده های مهم پلیس آگاهی بوده که امسال کشف سرقت احشام بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پراکندگی دامداری ها، این دسته از سرقت ها بیشتر دیده می شود، البته با افزایش گشت و کنترل تردد دام در جاده های شهرستان این دسته از سرقت ها کاهش یافته و دستگیری مجرمان انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه رعایت اصول امنیتی و حفاظتی در کاهش سرقت احشام ضروری است، تصریح کرد: پیشگیری از سرقت احشام نیازمند همکاری دامداران در رعایت نکات ایمنی و حفاظت از محیط دامداری است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح تجمیع دامداری ها در شهرستان تیران و کرون در کاهش سرقت احشام ضروری است که نیازمند پیگیری این موضوع از طرف دستگاه های اداری و اتحادیه دامداران است.

سرهنگ صادقی با اشاره به گستردگی طولی و موقعیت جغرافیایی شهرستان تیران و کرون، گفت: خدمات انتظامی و امنیتی پلیس باید افزایش یابد که در این خصوص افزایش یگان انتظامی در حال پیگیری است تا یک واحد کلانتری به کلانتری های این شهرستان افزوده شود.

وی یادآورشد: ارایه خدمات راهنمایی و رانندگی در بخش کرون با محوریت فرماندهی انتظامی بخش انجام شده و ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی فعال می شود.

وی به افزیش کشف ۱۰۰ درصدی خودرو، ۷۱ درصدی وسایل داخل خودرو، ۱۷ درصد اماکن خصوصی، چهاردرصدی موتورسیکلت، ۳۴۷ درصدی حشیش، ۱۹ درصدی مواد مخدره شیره و افزایش کشف ۱۲ درصدی مواد مخدر از نوع شیشه اشاره کرد و گفت: امسال سرقت جیب بری، قطعات خودرو، جرائم خشن و موتورسیکلت در شهرستان تیران و کرون به ترتیب ۱۰۰درصد، ۷۸ درصد، ۲۵ درصد و ۲۲درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان در معرض تهدیدها و آسیب های اجتماعی هستند، تصریح کرد: باید مسئولان امر و خانواده ها با توجه بیشتری نسبت به جوانان و نوجوانان از آسیب ها و تهدیدها جلوگیری کنند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه چترحمایتی پلیس بر سرجوانان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: جوانان سرمایه های هر منطقه و کشور هستند و باید از آن ها نسبت به تهدیدهای اجتماعی مراقبت کرد که پلیس با برگزاری جلسات آموزشی و ارایه آگاهی بخشی سعی در کاهش معضلات اجتماعی داشته است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پابند الکترونیک در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی تهران از محل طرح پایش و کنترل سارقین از طریق پابند الکترونیک، در پلیس آگاهی تهران بزرگ بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، مهبودی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی تهران در بازدید از محل طرح پایش و کنترل سارقین از طریق پابند الکترونیک، در پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به صدور دستور اجرای نظارت الکترونیکی محکومان سابقه دار بزه سرقت، پلیس آگاهی ماموریت یافته تا تجهیزات الکترونیکی برای افراد مشمول استفاده کنند و دارندگان سوابق کیفری، محکومان سرقت‌های خشن، مسلحانه و تجاوز به عنف و سازمان یافته در اولویت اجرا قرار گرفته اند.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و در جهت پیشگیری از وقوع سرقت، پلیس نصب این تجهیزات را شروع کرده به گونه‌ای که روزانه با دعوت از این نوع محکومان نصب پابند به صورت منظم و مستمر انجام می‌گیرد.

معاون دادستان تهران گفت: در این راستا، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف به افراد ذی مدخل و ماموران اجرا توصیه‌های لازم در جهت اجرای دقیق قانون و دستورالعمل ابلاغی دادستانی کل کشور داده شد.

مهبودی تصریح کرد: در این بازدید برخی از ماموران پلیس آگاهی تقاضای اجرای دستورالعمل در کل کشور به صورت همزمان را داشتند چرا که اجرای سراسری این طرح جهت پیشگیری از وقوع جرم به‌ویژه سرقت بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه به دامداران کاشانی در خصوص شیوع تب برفکی
  • محموله احشام قاچاق در توقیف پلیس زاهدان
  • ۵ اتهام پرتکرار در تهران
  • ۵ اتهام پر تکرار در تهران
  • دستگیری سارق احشام در بناب
  • ۱۳ اکیپ راهداری در جاده‌های غرب اصفهان فعال هستند
  • تلاش گسترده تر برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • پابند الکترونیک در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود
  • کاهش سرقت‌های خرد در استان قم