Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال از قهرمانی تیم ولایت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مسابقات فوتسال بین دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سلمان محمدی با بیان اینکه در این مسابقات که با هدف گرامیداشت شهید محسن حججی مدافع حرم اهل‌بیت(ع) با همکاری بسیج و تربیت بدنی دانشگاه و بین دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد علوم پزشکی و بصورت گروهی برگزار شد، تیم ولایت در این سری از مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجوی رشته پزشکی با ارائه توضیحات بیشتری درباره چگونگی انجام این مسابقه گفت: «در مسابقات فوتسال این دوره 20 تیم در4 گروه پنج تیمی به رقابت پرداختند و ازبین این 20 تیم 8 تیم به مرحله حذفی راه یافتند که در نهایت تیم ولایت با برتری 7 به 2 برابر تیم میلان عنوان قهرمانی را بدست آورد. »

محمدی افزود: «در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که در تاریخ نهم دی و با حضوردکتر فریده شجاعی رئیس تربیت بدنی، مهندس روح الله عسکری معاون مالی و اداری، دکتر محمدرضا خانی رئیس دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی و محمد اسعدی مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد به برندگان تیم اول جوایز ارزنده هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و یک میلیون تومان جایزه نقدی و به تیم دوم پانصد هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد.»

وی با تبریک این موفقیت اسامی تیم قهرمان ولایت را به این شرح اعلام کرد:«دکتر حسین یاریگر روش، احمد جمشیدی، میلاد یوسفی، امیرضا رحمانی، سلمان محمدی، میلاد طالبی، رضا علی بخشی، مهرداد برزگری، میلاد زیارانی و علی بهرام زاده.»

محمدی با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی دکتر ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: «در برگزاری این مسابقات که با همکاری بسیج و تربیت بدنی دانشگاه صورت گرفت از مشارکت و هماهنگی دکتر شجاعی، یاریگر، طیاریه، فاطمی و کیوانی برخوردار بوده ایم.»

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال درباره تاریخ و برگزاری مسابقات آتی گفت: «دوره بعدی مسابقات فوتسال همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار می شود.»

وی با ابراز امیدواری از تعامل مطلوب بین مسئولان دانشگاه و دانشجویان ورزشکار گفت: «قطعاٌ توجه بیشتر به ارتقای جایگاه ورزش در دانشگاه باعث دلگرمی دانشجویان و در خشش هرچه بیشتر در میادین ورزشی و در عرصه های ملی و بین المللی می شود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی