Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی از اقدامات گسترده ایران در مبارزه با پولشویی خبر داد و گفت: اغلب بانکها واحد کامپلاینس ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دیواندری در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: پول های رمزنگار این روزها بسیار در فضای عمومی مطرح می شود و در کنار آن موضوع بلاک چین ها مطرح می شود که فضای بانکی را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تلاش داریم تا ابعاد آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: نوآوری، بازیگران جدید و کارآیی در کسب و کار مالی از جمله مواردی است که در گردهمایی خبرگان حوزه بانکداری الکترونیک مورد بررسی قرار می گیرد؛ بر این اساس روندهای کلان تحولات بانکداری الکترونیک مورد توجه قرار خواهد گرفت و در کنار آن، رویکرد جدید کسب و کار مالی با توجه به جایگزینی بانکداری دیجیتال با سنتی نیز مدنظر قرار می گیرد.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی افزود: محورهایی از جمله کسب و کار خدمات مالی و بحث بانکداری نیز مورد بررسی قرار می گیرند و مدل های کسب و کار جدید و نیز خدمات پرداخت بررسی می شوند.

وی تصریح کرد: سیستم های نظارتی رگولاتوری، تقلب و مبارزه با پولشویی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اکنون اغلب بانکهای کشور واحد کامپلاینس دارند ولی باید مورد حمایت قرار گیرند. البته در کشور نیز در این زمینه کارهای زیادی در دستور کار قرار دارد.

به گفته دیواندری، نخبگان عرصه بانکداری الکترونیک از شرکتهایی همچون مکنزی و نیز آینده پژوهان عرصه بانکداری الکترونیک در دنیا به ایران خواهند آمد و تجربیات خود را در اختیار سایر شرکتها قرار می دهند.

ادامه دارد ...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد