Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس پژوهشکده پولی و بانکی از اقدامات گسترده ایران در مبارزه با پولشویی خبر داد و گفت: اغلب بانکها واحد کامپلاینس ایجاد کردند.

به گزارش امتداد نیوز، علی دیواندری در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: پول های رمزنگار این روزها بسیار در فضای عمومی مطرح می شود و در کنار آن موضوع بلاک چین ها مطرح می شود که فضای بانکی را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تلاش داریم تا ابعاد آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: نوآوری، بازیگران جدید و کارآیی در کسب و کار مالی از جمله مواردی است که در گردهمایی خبرگان حوزه بانکداری الکترونیک مورد بررسی قرار می گیرد؛ بر این اساس روندهای کلان تحولات بانکداری الکترونیک مورد توجه قرار خواهد گرفت و در کنار آن، رویکرد جدید کسب و کار مالی با توجه به جایگزینی بانکداری دیجیتال با سنتی نیز مدنظر قرار می گیرد.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی افزود: محورهایی از جمله کسب و کار خدمات مالی و بحث بانکداری نیز مورد بررسی قرار می گیرند و مدل های کسب و کار جدید و نیز خدمات پرداخت بررسی می شوند.

وی تصریح کرد: سیستم های نظارتی رگولاتوری، تقلب و مبارزه با پولشویی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اکنون اغلب بانکهای کشور واحد کامپلاینس دارند ولی باید مورد حمایت قرار گیرند. البته در کشور نیز در این زمینه کارهای زیادی در دستور کار قرار دارد.

به گفته دیواندری، نخبگان عرصه بانکداری الکترونیک از شرکتهایی همچون مکنزی و نیز آینده پژوهان عرصه بانکداری الکترونیک در دنیا به ایران خواهند آمد و تجربیات خود را در اختیار سایر شرکتها قرار می دهند.

ادامه دارد …

true برچسب ها : بانکداری الکترونیکی پولشویی علی دیواندری کسب و کار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی‌مطلق ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد افزود: هر چه در بحث ازدواج در مسئله جوانان خوب کار شود، معضلات و مشکلات اجتماعی کمتر می‌شود.

وی بیان داشت: راهبرد کلان کشور، جوانی جمعیت و جمعیت سازی است است اما با وجود مشکلاتی که جوانان در بحث ازدواج دارند این امر میسر نمی‌شود.

مهدوی مطلق اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی ظرفیت خود را در اختیار ازدواج جوانان قرار دهند و تمامی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و دستگاهی اجرایی که دارای امکانات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه‌ها و هسته‌های مشاوره هستند، موظف‌اند با هماهنگی کمیته ساماندهی ازدواج، فضاهای مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجدالشرایط قرار دهند.

کد خبر 6087647

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید