Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، احمدعلی شهیدی ، با بیان اینکه سال گذشته سازمان صنایع کوچک برای تأمین منابع مالی واحدها در حوزه صنایع کوچک پیگیری‌های زیادی انجام داده است اظهار داشت: تأمین منابع مالی و سرمایه در گردش واحدها تنها از طریق تسهیلات بانکی امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای وابسته نبودن واحدها در صنایع کوچک به تسهیلات بانکی ورود به فرابورس مهم و ضروری میباشد افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی برای تأمین منابع مالی خود از طریق ورود به فرابورس می‌توانند سهام واحد خود را در بازار بورس مطرح و به متقاضیان واگذار کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مزیت‌های ورود واحدها را به فرابورس متعدد دانست و تصریح کرد: تلاش می‌شود با اطلاع‌رسانی و فراهم کردن شرایط موجود فضا را برای ورود واحدهای بیشتری به فرابورس استان مهیا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سمینارهای آموزشی در این حوزه برای کسب اطلاعات بیشتر برای واحدها در صنایع کوچک و وابسته برگزار می‌شود افزود: واحدهای کوچک و متوسط با سرمایه 100 میلیون تومان می‌توانند وارد فرابورس شوند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، شرکت سهامی عام بودن را از دیگر شرایط‌های ورود واحدها به فرابورس اعلام کرد و افزود: رعایت اصول و ضوابط مالی و شفاف‌سازی دفاتر مالیاتی و حسابرسی از دیگر شرایط ورود واحدها به فرابورس است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با تأکید بر اینکه این امر یک فرصت در تأمین منابع مالی شرکت‌ها در صنایع کوچک محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: همه واحدها در حوزه صنایع کوچک و وابسته می‌توانند با فراهم آوردن شرایط و ضوابط در این طرح شرکت کنند

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت تولید نیروی آذرخش با سرمایه اولیه ده میلیون ریال و با مشارکت شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران"سنا" به میزان ۹۸٫۹۹ درصد کل سهام و با هدف احداث و بهره برداری از نیروگاه علی آباد گلستان مشتمل بر ۶ واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی به ظرفیت مجموع ۹۷۲ مگاوات تاسیس شده که اکنون در مسیر پذیرش و عرضه در فرابورس قرار دارد. با این شرکت آشنا شوید. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzS

دیگر خبرها

  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • ورود بیش از ۵۰ درصد متانولی‌ها به حوزه بنزین
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو