Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی علی نژاد که در انتخابات دبیر کلی کمیته ملی المپیک رای نیاورد، در فدراسیون ووشو به کارش ادامه می‌دهد و این موضوع توفیق اجباری برای این فدراسیون خواهد بود.

به گزارش خبرنگتار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، چهل و پنجمین مجمع عمومی و انتخابی کمیته ملی المپیک در حالی برگزار شد که برای پست دبیر کلی مهدی علی‌نژاد، شاهرخ شهنازی، صادق فرجی و علی مرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور نخست علی نژاد و شهنازی ۲۶ رای کسب کردند و فرجی و مرادی هم روی ۶ رای کسب کردند تا ضمن مشخص شدن تفاوت کاندیداها، کار بین رییس فدراسیون ووشو و دبیر کل سابق کمیته المپیک به دور دوم کشیده شود.

در حالی که انتظار می‌رفت در دور دوم آرا باز هم نزدیک به هم باشد در نهایت شاهرخ شهنازی با ۳۸ رای برای چهار سال دیگر دبیر کل کمیته ملی المپیک شود و مهدی علی نژاد با ۲۰ رای شانس حضور در کمیته المپیک را از دست دهد اما این شکست علی‌نژاد در مجمع کمیته المپیک توفیق اجباری برای جامعه ووشو بود تا این فدراسیون کماکان تحت نظر این رئیس جوان و موفق اداره شود.

ووشوی ایران در سایه مدیریت علی‌نژاد به یکی از قدرت‌های برتر دنیا تبدیل شده و چند ماه قبل برای نخستین بار در بخش ساندا قهرمان جهان شد و دور از ذهن نیست اگر منتظر روز‌های بهتری هم برای رشته باشیم.

علی‌نژاد حداقل تا ۱۵ ماه آینده و برگزاری دور جدید مجمع انتخاباتی ووشو، رییس این فدراسیون خواهد بود و می‌تواند از همین امروز برنامه‌های خود را با قدرت هرچه بیشتر پیش ببرد تا این فدراسیون در بازی‌های آسیایی جاکارتا یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال برای کاروان ایران باشد.

شاید عجیب به نظر برسد، اما اگر بگوییم جامعه ووشو از عدم انتخاب علی نژاد به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک ناراحت نشد، پُر بی راه نگفته‌ایم!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

طرفداری| رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران