Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مسلمانان اتریش نگران برچسب های امنیتی بر اساس برنامه ای هستند دولت راست گرای ائتلافی آن را تدوین کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الجزیره»،کلمه اسلام 21 بار در برنامه دولت ائتلافی جدید اتریش تحت عنوان «با هم برای اتریش» به کار برده شده است و همین امر موجب شده تا مسلمانان اتریش نگران برچسب های امنیتی علیه خود شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ارتباط با امنیت داخلی،این برنامه متمرکز بر «اسلام سیاسی» و «افراط گرایی اسلامی» است.

این در حالی است که با وجود افزایش چشمگیر تعداد حملات راست گرایان در سال های اخیر در اتریش ،هیچ اشاره ای به فعالیت های راست گرایان یا فاشیسم در سند منتشر شده در اواخر دسامبر نشده است.

این برنامه از سوی «سباستین کورتز»، صدر اعظم جدید اتریش منتشر شد.

اتریش تنها کشور در اروپای غربی با یک دولت راست گرای افراطی از زمان پیروزی کورتز در انتخابات ملی اکتبر گذشته است.

لفاظی های دولت ائتلافی اتریش مسلمانان این کشور را نگران کرده است که به آنها برچسب تهدید برای جامعه چسابنده شود.

پروفسور «فرید حافظ» از دانشگاه «جرج تاون» در این باره گفت:تمرکز دولت اتریش بر اسلام در برنامه ای که تدوین شده در تاریخ جمهوری دوم اتریش بی سابقه بوده است.

وی افزود:این برنامه به نوبه خود بسیار جدید است و من فکر می کنم آنچه ما در پنج سال آینده در اتریش خواهیم دید بی سابقه خواهد بود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار

امروزه تلفن‌های همراه به عنوان یکی از ابزار‌های ارتباطی اساسی و بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. اما این پیشرفت فناوری همراه با تهدیدات امنیتی نیز همراه است.

از جمله بزرگ‌ترین تهدیدات امنیتی برای تلفن‌های همراه، بدافزار‌ها هستند. بدافزار‌ها می‌توانند اطلاعات حساس شما را دزدیده، از طریق آنها به حریم شخصی شما نفوذ کرده و حتی عملکرد دستگاه شما را مختل کنند.

در این مقاله، به بررسی راهکار‌های جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار می‌پردازیم.

۱. نصب آنتی‌ویروس:

نصب یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس معتبر روی تلفن همراه از راه‌های اصلی جلوگیری از آلوده شدن به بدافزار است. این نرم‌افزار‌ها می‌توانند تهدیدات امنیتی را تشخیص داده و حذف کنند و به شما امکان بررسی منظم دستگاه خود را برای شناسایی بدافزار‌ها فراهم می‌کنند.

۲. به‌روزرسانی سیستم‌عامل و برنامه‌ها:

به‌روز بودن سیستم‌عامل و برنامه‌های موجود بر روی تلفن همراه از اهمیت بسیاری برخوردار است. تولیدکنندگان نرم‌افزار‌ها به طور منظم به روزرسانی‌های امنیتی را ارائه می‌دهند که حاوی اصلاحاتی برای رفع آسیب‌پذیری‌ها و نقاط ضعف امنیتی هستند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که سیستم‌عامل و برنامه‌های شما به طور منظم به‌روزرسانی می‌شوند.

۳. دانلود از منابع معتبر:

استفاده از منابع معتبر برای دانلود و نصب برنامه‌ها و فایل‌ها بر روی تلفن همراه از مواردی است که می‌تواند از آلوده شدن به بدافزار جلوگیری کند. فروشگاه‌های رسمی مانند Google Play Store و کافه بازاز برنامه‌ها را از نظر امنیتی بررسی می‌کنند و برنامه‌های مشکوک را حذف می‌کنند. همچنین از دانلود برنامه‌ها و فایل‌ها از منابع ناشناخته و ناامن نظیر گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های متفرقه خودداری کنید.

۴. مراقبت از اطلاعات حساس:

از نگهداری اطلاعات حساس خود بدون دقت درتلفن همراه خود خودداری کنید. اطمینان حاصل کنید که برنامه‌هایی که اطلاعات حساس شما را دریافت می‌کنند، از لحاظ امنیتی مورد بررسی قرار گرفته و اطلاعات شما به طور مطمئن ذخیره می‌شوند.

 ۵. لینک‌های ناشناس را باز نکنید:

روی لینک‌های ناشناسی که در قالب پیامک و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی ممکن است برای شما ارسال شود خودداری کنید. برخی از این لینک‌ها از شما در خواست می‌کنند تا اپلیکیشن‌های جعلی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

جمع بندی:

آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار یک تهدید جدی برای امنیت شخصی و اطلاعات حساس است. با اتخاذ راهکار‌های مناسب مانند استفاده از نرم‌افزار‌های آنتی‌ویروس، به‌روزرسانی منظم سیستم‌عامل و برنامه‌ها، دانلود از منابع معتبر و مراقبت از اطلاعات حساس و عدم کلیک بر روی لینک‌های ناشناس می‌توانید از آلوده شدن تلفن همراه خود به بدافزار جلوگیری کنید و امنیت خود را تقویت کنید.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم